mistet nøgle?
Fra : Bo

Dato : 26-08-03 01:51

Hvad gør man så?
kan man undgå at skifte tændning, tanklås og bagagerums lås?

bo-gsxR

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-08-03 07:52

Ja, hvis du har nøglenr. Et lille skilt, du har fået sammen med nøglerne.
Ved ikke om du kan få det oplyst på anden måde.....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 26-08-03 09:26

Hejsa

"Bo" <gsx-r@ofir.dk> wrote in message news:bieah7$8ba$1@sunsite.dk...
> Hvad gør man så?
> kan man undgå at skifte tændning, tanklås og bagagerums lås?

Du kan ringe til din lokale forhandler og bede dem om en ny nøgle, de skal
bruge dit stel nr, på MC'en, så kan de slå nøglenr op, og få bestilt en ny
nøgle til dig..

-steffen
Som har 6 uger tilbage i sengen efter en klaphat i en modkørende hvid
kassevogn lavede et venstresving.. lige ind foran..

Fra : Morten dahl

Dato : 26-08-03 09:36

"Bo" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:bieah7$8ba$1@sunsite.dk...
> Hvad gør man så?
> kan man undgå at skifte tændning, tanklås og bagagerums lås?

Du kontakter en låsesmed, og sender ham din tændingslås. Så kommer den
tilbage med en ny nøgle.. og du er lidt fattigere (vel omkring en 500 las)

Der er jo en låsesmed der husere her på gruppen, det var jo oplagt.

Men er du sjællænder ved jeg der er en derovre som er god, men kan først få
adressen på ham om 2 dage (har fri fra arb.)

Under alle omstændigheder er det billigere end at hendvende dig til en
forhandler.

-
Morten Dahl

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-03 13:26

Morten dahl wrote:
> Der er jo en låsesmed der husere her på gruppen, det var jo oplagt.

Hvem er det .... ?

Gad vide hvad det vil koste at få lavet ens låse i Yamaha'en .. :)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 26-08-03 13:44

> Hvem er det .... ?
>
> Gad vide hvad det vil koste at få lavet ens låse i Yamaha'en .. :)
>
> // Hans

Det er da slet ikke nødvendigt med en låsesmed til den knallert Man kan
vist et låsesæt til en 4 gears klnallert ved Thansen. mon ikke det passer?

Tobias, Det' gaaazz

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-03 14:08

Tobias Møller Larsen wrote:
> Det er da slet ikke nødvendigt med en låsesmed til den knallert Man kan
> vist et låsesæt til en 4 gears klnallert ved Thansen. mon ikke det passer?

Det kan være det er sådan en der sidder på ;) hvilket kan forklare
hvorfor tændingslåsens nøgle ikke passer i hhv. sæde-låsen og
tanken.

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985