Og lidt flere bakkelukningsbilleder.
Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-03 00:30

Hej,

http://gallery.nathue.dk/2003-08-25/

Featuring en masse MC'er (heriblandt en del RD'er)
Tony der ser normal ud (Ehm), Wheeler samt Bjørn.

// Hans, der stadig overvejer weekenden..
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Bjørn S

Dato : 26-08-03 06:04

"Hans Joergensen" skrev >
> Featuring en masse MC'er (heriblandt en del RD'er)
> Tony der ser normal ud (Ehm), Wheeler samt Bjørn.

Æhem.. jeg fik altså kun den ene øl....
--
/Bjørn

Fra : BoS.

Dato : 26-08-03 08:09
Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-03 08:57

BoS. wrote:
> ROFL!
> http://gallery.nathue.dk/2003-08-25/PICT7328.JPG?width=1024

Det er da en meget god måde at fikse den på ... :)

// Hans, der nu nok ville bruge en guinness-dåse..
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Benz...

Dato : 26-08-03 10:03

Hans Joergensen wrote:
> Hej,
>
> http://gallery.nathue.dk/2003-08-25/
>
> Featuring en masse MC'er (heriblandt en del RD'er)
> Tony der ser normal ud (Ehm), Wheeler samt Bjørn.
>
> // Hans, der stadig overvejer weekenden..

Ikke dårligt du har fået et pic af R6éren. Ja den er jo også veldig flot!!
:)
http://gallery.nathue.dk/2003-08-25/PICT7272.JPG

http://gallery.nathue.dk/2003-08-25/PICT7275.JPG

Okay. Måske var det ikke R6éren som du to billede af, men flottere baggrund
kunne der da ikke ha været! ;)

Desuden sage han at det havde taget ham ca i megt runde tal 20timer.
Og stoffet fra stof 2000. ;)
Og til min store lettelse: Den havde været nede og ligge inden! Ellers havde
det været en skam. sys jeg!

--
mvh Benz... R6 millennium (uden pels! :) )
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-03 10:27

Benz... wrote:
> Og til min store lettelse: Den havde været nede og ligge inden! Ellers havde
> det været en skam. sys jeg!

Lige som de fleste andre af den's slags ? ;)

// Hans, der synes man hører om mange SV'er der vælter ..
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Benz...

Dato : 26-08-03 11:00

Hans Joergensen wrote:

> Lige som de fleste andre af den's slags ? ;)

Ja. Heldigvis!!

> // Hans, der synes man hører om mange SV'er der vælter ..

SV og SV. Jeg ville kalde den en TL-S. ;) I foklædning ;)

--
mvh Benz... R6 millennium ( Ikke væltet! :) )
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-03 13:11

Benz... wrote:
> SV og SV. Jeg ville kalde den en TL-S. ;) I foklædning ;)

Jeg kan ikke se forskel ... :)

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Benz...

Dato : 26-08-03 13:39

Hans Joergensen wrote:

> Jeg kan ikke se forskel ... :)
>
> // Hans

Så er det nok derfor der er så mange der vælter. ;)

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268