Bakkens Lukning
Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 25-08-03 20:09

Så er der billeder fra bakke lukningen 2003
http://home20.inet.tele.dk/drejer/Bakkens_lukning_2003.htm
--
Hilsen
Jørgen Sørensen

HYUNDAI 2 GOOD 4 YOU

Suzuki GT 500 1976 blue smoker

Suzuki GSX 400 1982

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=316

hjemmeside :http://home20.inet.tele.dk/drejer/index.htm

Hjemmeside Drejer : http://www.fam-drejer.dk/

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-08-03 20:33

Jørgen Sørensen wrote:

> Så er der billeder fra bakke lukningen 2003
> på http://home20.inet.tele.dk/drejer/Bakkens_lukning_2003.htm

Fine sager! Du har faktisk lige akkurat fanget Dennis:
http://home20.inet.tele.dk/drejer/images/IMG_1218.JPG

--
Tony
Kilofazer

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 25-08-03 21:46

det er nu ikke mig du skal takke men min kone jeg kørte med og blev sat af
ude på bakken for at fotografere
det er da godt hun fnagede nogen for sin mand gad hun ikke fotografere han
er for grim siger hun
og mc oser

men hun takker og nejer
Hilsen Jbs

Fra : pierre

Dato : 25-08-03 23:33

Ja vi må da håbe at hun kan svinge opvaskebørsten fo ta billeder kan hun
knageme ikke

Mvh.Pierre

Fra : Hekto

Dato : 25-08-03 23:46

In article <bie2qv$tpt$1@news.cybercity.dk>, pierre says...
> Ja vi må da håbe at hun kan svinge opvaskebørsten fo ta billeder kan hun
> knageme ikke

Det var da en unødigt sårende bemærkning, at fyre af!???
Jeg synes da billederne er glimrende.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 26-08-03 08:41

pierre wrote:

> Ja vi må da håbe at hun kan svinge opvaskebørsten fo ta billeder kan hun
> knageme ikke
______________________________

Klam kommentar at komme med...
Du er måske vandt til hjemmefra, at konen ikke kan andet end at vaske op,
eller hvad??
Rigtig fine billeder for os, der desværre ikke kunne finde tiden til selv
at tage derind!!

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Benz...

Dato : 26-08-03 12:43

Jørgen Sørensen wrote:
> [...]
> sat af ude på bakken for at fotografere
> det er da godt hun fnagede nogen for sin mand gad hun ikke

He he.. :D
Mægtigt!

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-08-03 13:28

Jørgen Sørensen wrote:
> og mc oser

Det gør rigtige MC'er ... en fin blå røg..

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 26-08-03 09:38

Hej ja billder kan hun jo godt tage der var da 33 på kameraet da hun kom
hjem
motiverne er måske det han er imod
og her er det mig der vasker op fordi hun laver alt det andet huslige
så det syntes jeg er et godt bytte
så det er altså ikke fordi hun ikke kan vaske op
hun fotografere stort set aldrig med digital
så det at bare lokke hende var lidt svært
så er det et digital kamera af lidt ældre type så der går 1-2 sekunder fra
man trykker til billedet bliver taget
det kræver tilvænding jeg er ikke helt med endnu

Fra : Benz...

Dato : 26-08-03 12:49

Jørgen Sørensen wrote:
> [...]
> sekunder fra man trykker til billedet bliver taget
> det kræver tilvænding jeg er ikke helt med endnu

Hvis den er længe om at lukke er det heller ikke godt til bevægelse.
Og det må man da sige, der er næsten ikke andet! :)

--
mvh Benz... R6 millennium ( som hun ikke havde ramt :-/ , en skam)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268