Hvaaa møde eller ?
Fra : J.C.Kløve

Dato : 25-08-03 12:00

Hej NG
Nu nærmer weekenden sig hvor vi diskuterede muligheden for at holde
et DFM minitræf, eller hvad vi nu skal kalde det på campen i Nødager
(djursland)

Så er det jeg lige skal høre

Kommer der nogen ?
Hvem ?
Hvornår?

Vi har byfest i Hobro og der er Mosten race day så jeg skal til at
tage en beslutning, hvis vi alligevel kun er to forkølede DFM'ere på
Campen, så virker de to andre muligheder mere tillokkende

--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-08-03 12:10

J.C.Kløve wrote:

> Vi har byfest i Hobro og der er Mosten race day så jeg skal til at
> tage en beslutning, hvis vi alligevel kun er to forkølede DFM'ere på
> Campen, så virker de to andre muligheder mere tillokkende

Jeg håber da meget på at folk er friske på at tage til Mosten om Lørdagen.
Det har jeg da selv tænkt mig.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-08-03 14:16

Tony Lorentzen wrote:

> Jeg håber da meget på at folk er friske på at tage til Mosten om
> Lørdagen. Det har jeg da selv tænkt mig.

Hej Tony.

Jeg ved allerede, at jeg _ikke_, har lyst til at give 200,-Kr
pr.person, for at se lidt Dragrace !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jens U

Dato : 25-08-03 22:55

Dennis Hellan Pedersen skrev...

> på

> Hej Tony.
>
> Jeg ved allerede, at jeg _ikke_, har lyst til at give 200,-Kr
> pr.person, for at se lidt Dragrace !

Vi skal vel ud på en køretur på Djursland, hvis vejret tillader dette
og det kan da være vejen går forbi mosten, men ligefrem punge ud
til lidt gummistank gider jeg heller ikke, så heller nyde en
xtra gevesen i baren på campen i hyggeligt samvær.

Og regner det, så er der kun større risiko for at vi måske bliver
mere våde indvendig end udvendig under tømning af køletasken

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : J.C.Kløve

Dato : 26-08-03 14:45

I tråden: IEv2b.57364$Kb2.2568218@news010.worldonline.dk,
Skrev Jens U :
> [...]
> til lidt gummistank gider jeg heller ikke, så heller nyde en
> xtra gevesen i baren på campen i hyggeligt samvær.

En køretur kunne jo udmærket gå til Randers hvor Frankie (så vidt jeg
ved) har åbent hus lørdag (MC'er i to eteger (hans side er nede
så jeg kan ikke tjekke en ekstra gang lige nu...)

--
Fjern 1.@ i mail adresse

Fra : Jørgen Wæver

Dato : 26-08-03 20:08

"J.C.Kløve" <Dun@nt@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> I tråden: IEv2b.57364$Kb2.2568218@news010.worldonline.dk,

Hej.

Frankie har åbenthus hele weekenden. Så vi ses på Campen.

Jørgen Wæver
XS400

Fra : J.C.Kløve

Dato : 27-08-03 10:19

I tråden: bifo9a$5us$1@sunsite.dk,
Skrev J.C.Kløve :
> [...]
> jeg ved) har åbent hus lørdag (MC'er i to eteger (hans side er
> nede så jeg kan ikke tjekke en ekstra gang lige nu...)

Har lige fulgt op selv i dag - man kan få dyret (altså MC'en) på
testbænk for 100,- skatteplagede - inflationsramte - danske -
lønkroner ! det er da billigt !

Fra : GRISEN

Dato : 25-08-03 19:58

On Mon, 25 Aug 2003 13:10:13 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Jeg håber da meget på at folk er friske på at tage til Mosten om Lørdagen.
>Det har jeg da selv tænkt mig.

Hvis jeg tager til campen, så bliver det også med et smut forbi Mosten.
Hvordan tidsfordeling bliver - det må tiden vise.
Om det overhovedet bli'r til noget (for mig) afhænger af DMI.

*
Jan

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-08-03 21:59

"J.C.Kløve" wrote:

> Vi har byfest i Hobro og der er Mosten race day så jeg skal til at
> tage en beslutning, hvis vi alligevel kun er to forkølede DFM'ere på
> Campen, så virker de to andre muligheder mere tillokkende

Jeg regner med at være ved mosten fra fredag. Jeg kender en af dem der
er med til dm i dragrace. Så det kunne da være hyggeligt om der var
femmøde her fra kanalen.

Ib Jakobsen

Fra : Per Emborg

Dato : 25-08-03 22:45

Yep lad os mødes på mosten , jeg lægger gerne et bord og et par stole og
måske en lille en til halsen

Vi holder i DK. grimmeste Ducato kassevogn a la www.KvikTeam.dk

--
Per Emborg der gerne ser 201 meter bølge

På min Honda X-11 før motoren skal en tur til det store udland for lige at
blive skal vi sige størrer
x112kvik4u@dotcomprik.dk