AAARRGGHHH!!!
Fra : Dak

Dato : 24-08-03 20:10

Hvor uheldig kan man være? :-/

Startede for et par uger siden hvor mc'en begyndte at køre ujævn. som den
handy-man jeg er så begynder jeg selvfølgelig at pille det hele fra
hinanden. det viser sig så at være chokeren som ikke går helt tilbage.
Det blev hurtigt fikset med en dåse WD40 over det hele( i mangel på bedre).
Og voila. så kører den perfekt igen. Men hvad sker der så i dag? 1 dag før
bakkelukningen... en spænde tingest på min stålarmeret bremseslange revner.
og den spændetingest har jeg IKKE rørt ved i over 3 måneder!!! :,-( og så
skulle den selvfølgelig lige revne i dag....

Så i andre må have en god tur på bakken i morgen hvis jeg ikke når at skaffe
en ny bremseslange fra lambertsen i solrød (bor i kbh).

Dak
Suzuki GS500Ev(ude af drift)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-08-03 20:18

Hej Dak

Søborg MC kan lave en ny bremseslange til dig i morgen. Kig på
www.soborgmc.dk

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Dak

Dato : 25-08-03 15:14

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Dak
>
> Søborg MC kan lave en ny bremseslange til dig i morgen. Kig på
> www.soborgmc.dk

ja men jeg skal bare ned og skaffe en ny slange hos lambertsen hvor jeg
købte den første og så bare ikke spænde så hårdt som første gang åbenbart.
(holdt trods alt 3 måneder uden jeg rørte ved den)

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-08-03 20:25

"Dak" <dak_n@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
skaffe
> en ny bremseslange fra lambertsen i solrød (bor i kbh).

Det er sq godt de slanger ikke sidder på min cykel. Tør man spørge hvem der
har samlet dem?

> Dak
> Suzuki GS500Ev(ude af drift)
Thomas

Fra : Dak

Dato : 25-08-03 15:15

Det er egentlig en selv som samler den da det ikke er en fast gevind på den.
så det er et spørgsmål om overspænding og det kan forhandleren jo ikke
garantere imod. men den hold som sagt i 3 måneder UDEN jeg rørte ved
den, så det var lidt mærkeligt. :-/