brugsforvirring til GSX-R 400?
Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-08-03 19:56

Heysan!

Er der nogen der ved hvor på nettet man kan finde en brugsvejledning til en
Suzuki GSX-R 400 fra '91? Jeg har lige købt den for en lille uges tid siden,
men det kunne da være rart lige at have nævnte bog også.

Idag da jeg var ude og køre holdt blinklyset pludselig op med at virke, og
mit første gæt er selvfølgelig sikringen.... men hvor pokker sidder de på
sådan en fætter?? (det står jo nok i den sjove bog, jeg ikke har....)

Hygge...
Daniel

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-08-03 20:27

"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mit første gæt er selvfølgelig sikringen.... men hvor pokker sidder de på
> sådan en fætter?? (det står jo nok i den sjove bog, jeg ikke har....)

Er det begge sider? Hvis indikatoren begynder at lyse konstant, og et enkelt
blinklys lyser konstant, så er
det andet blinklys gået, eller også har du mistet en forbindelse et sted.
Tjek ledningerne der går ud til blinkene.

> Hygge...
> Daniel
Thomas

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-08-03 20:43

"Thomas Buus Andersen" wrote in message
> [...]
> det andet blinklys gået, eller også har du mistet en forbindelse et sted.
> Tjek ledningerne der går ud til blinkene.

Det er begge sider og alle lys er fuldstændig døde.... kontrollampen hverken
blinker eller lyser..... Men tak for svaret, når det engang bliver lyst
imorgen vil jeg lige prøve at checke ledningerne.
Men bortset fra det, hvor sidder sikringerne så? Så jeg kan kigge dem
igennem også....

Hygge...
Daniel

Fra : SLP/JM

Dato : 25-08-03 06:31

"Daniel Alstrup" <nospam@nospam.com> skrev > Er der nogen der ved hvor på
nettet man kan finde en brugsvejledning til en
> Suzuki GSX-R 400 fra '91?

Jeg tvivler på, at en sådan findes, med mindre du forstår japansk. Emnet har
efterhånden været diskuteret et utal af gange uden, at noget brugbart er
dukket op. Problemet er, at GSX-R 400 oprindeligt blev produceret som en
japansk hjemmemarkedsmodel, så jeg har kun set en japansk-sproget manual til
den.

Men jeg har nogle få data på ventilspillerum og lignende liggende, hvis det
har interesse.

> mit første gæt er selvfølgelig sikringen.... men hvor pokker sidder de på
> sådan en fætter??

Prøv at kigge rundt omkring batteriet. Jeg kan ikke huske præcis, hvor den
sidder, men den er lidt gemt af vejen.

--
Mvh Susanne

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 25-08-03 09:47

"SLP/JM" wrote in message
> Men jeg har nogle få data på ventilspillerum og lignende liggende, hvis
det
> har interesse.

Ellers tak... Jeg har overhovedet ikke forstand på at pille, så jeg vil ikke
begynde at rode med ventiler osv....

> Prøv at kigge rundt omkring batteriet. Jeg kan ikke huske præcis, hvor den
> sidder, men den er lidt gemt af vejen.

Ok. Så må jeg lige pille sædet af og se hvad der gemmer sig derunder....

Hygge...
Daniel