Suzuki GS 500 fra 93 med 60000 km...hot el~
Fra : Jacob Scherrebeck

Dato : 24-08-03 17:06

Hej

Jeg har lige set en Suzuki GS 500 på DBA, til 23500 kr, og den ser faktisk
rigtig godt ud. Skal man være nervøs for den lille symaskine, når den hare
gået 60000 km???

MVH

Jacob

Fra : Michael Kristensen

Dato : 24-08-03 17:15

> Jeg har lige set en Suzuki GS 500 på DBA, til 23500 kr, og den ser faktisk
> rigtig godt ud. Skal man være nervøs for den lille symaskine, når den hare
> gået 60000 km???

Hvis den har haft olien på motoren alle 60 kkm, burde den være ok. Jeg har
set gs500, der har kørt over 100 kkm uden hovedreperation.

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-08-03 18:50

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis den har haft olien på motoren alle 60 kkm, burde den være ok. Jeg har
> set gs500, der har kørt over 100 kkm uden hovedreperation.

Jah, men er den ikke dyr?
23.5 for en '93/60Kkm? Den skal da være i pletfri stand, så - vil jeg mene.

Rittig
(Lykkelig ejer af GS500E der har kørt 250km i år)

Fra : Hekto

Dato : 24-08-03 21:44

In article <3f48e260$0$32491$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Jacob
Scherrebeck says...
> [...]
> rigtig godt ud. Skal man være nervøs for den lille symaskine, når den hare

Hvis den er vedligeholdt og har fået det olie den skal have, bør der
ikke være andre mislyde end måske lidt rasleri fra knastkæden.
Den bør ikke bruge olie; men hvordan chekker man det på en kort
prøvetur?
Prøv evt. at se om udstødningen viser tegn på, at der er meget olie i
udstødningsgassen. Røg/lugt.

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E .. med over 60.000 km og ingen mislyde eller
olieforbrug!!!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?