Ny cykel :))))
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-08-03 22:49

Fik mig endelig taget sammen til at skaffe endnu et køretøj.
Billeder i binaer.motor

Thomas Buus

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 23-08-03 23:05

Thomas Buus Andersen wrote:
> Fik mig endelig taget sammen til at skaffe endnu et køretøj.
> Billeder i binaer.motor

Tillykke med den & tak for den korte tur.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Peter Aagaard

Dato : 23-08-03 23:16

Thomas Buus Andersen wrote:
> Fik mig endelig taget sammen til at skaffe endnu et køretøj.
> Billeder i binaer.motor

Nu modtager jeg ikke binaer, så hvilken en model er det ?

Og tillykke forresten

Mvh. Peter
(RSV Mille)

Fra : Benz...

Dato : 25-08-03 07:18

Peter Aagaard wrote:

> Nu modtager jeg ikke binaer, så hvilken en model er det ?
>
> Og tillykke forresten

Prøv http://dfm.nathue.dk/dk.binaer.motor

;)

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-08-03 23:35

Thomas Buus Andersen wrote:
> Fik mig endelig taget sammen til at skaffe endnu et køretøj.
> Billeder i binaer.motor

Kan det kaldes en opgradering ? :)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-08-03 08:04

> Kan det kaldes en opgradering ? :)

Iht til GSXR 250'eren, så ved jeg sq ikke rigtig :) Den vil da ihvertfald
gerne på baghjul (spørg evt Dan D ! ) Haha..

Til dem der ik ku se Binaer. Det er en Polini 911 dreambike. Vandkølet med
6,2 HK.

> // Hans
> --
> Leveret af http://enterprise-server.dk

Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-08-03 09:46

Thomas Buus Andersen wrote:

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev:
> Til dem der ik ku se Binaer. Det er en Polini 911 dreambike. Vandkølet med
> 6,2 HK.

Fed dims Hvor vil du køre med den?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : S.G

Dato : 24-08-03 00:06

og hvordan er det nu man undgår at se billederne som volapyk tegn?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-08-03 03:39

"S.G" <diller@fjern.mbox301.get2net.dk> wrote in message
> og hvordan er det nu man undgår at se billederne som volapyk tegn?

Markér alle delene af biledet, højreklik, vælg 'Combine and decode' og sæt
dig og vent...
Og forresten da: Tillykke med den lille ny til den glade ejermand!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 24-08-03 09:51

Thomas Buus Andersen wrote:
> Fik mig endelig taget sammen til at skaffe endnu et køretøj.
> Billeder i binaer.motor
>
> Thomas Buus

"Say... that's a nice bike" Tillykke med den
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Steffler@home

Dato : 24-08-03 15:26

Thomas Buus Andersen wrote:
> Fik mig endelig taget sammen til at skaffe endnu et køretøj.
> Billeder i binaer.motor

PORNO !.... På det første billede ligner det en
eller andet monster modded streetfighter med et
240 bagdæk... Sejt !

Tillykke med den.. Den er altså for rå !..

/S

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-08-03 15:57

On Sat, 23 Aug 2003 23:48:52 +0200, "Thomas Buus Andersen"
<t-buus@REMOVEstofanet.dk> wrote:

Hej Thomas.

>Fik mig endelig taget sammen til at skaffe endnu et køretøj.
>Billeder i binaer.motor

Tillykke med lommemodellen

Jeg kan ikke lige dy mig for en samling pocket bike oplevelser:

Gutten der i mange år fulgte optoget til bakkeåbning / lukning
indkasserede følgende replik fra ordensmagten:
"Ja ja, nu har vi set den, så kan du godt sætte den tilbage i skabet".

Kai Harekilde på dream bike - 1,96 meter menneske på 25 cm MC med
knæene foldet rundt om ørene - Det tager et par timer at få grinet af
)

Kai Harekilde laver service på dream bike.
Vi tilbyder at sætte klodser under filebænken så modellen kan komme op
i nåhøjde

Pocket bike som pitbike på Anderstorp for nogle år siden.
Den når at kvæste alle der rører ved den - den sidste får fingrene i
klemme et eller andet sted i mekanikken.
Flot blå negl

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-08-03 17:13

Jeg var til min første træning med den i Hjørring i dag, på køreteknisk
anlæg.
Det er hyle morsomt, og der gik ikke længe inden jeg kunne følge et par
stykker fra klubben.

Men jeg måtte se mig slået af de små unger i 10års alderen. De kan det pis
der, og det går rigtig stærkt!
Jeg ville selvfølgelig gøre dem kunsten efter, og jeg tager 3 omgange
hurtigt i rap, med perfekte sving, og jeg føler
hvordan omgangstiderne bliver kortere. Jeg kommer hen til opløbssvinget mod
langsiden, som er et langt blødt sving. Jeg får
lukket lidt for meget op for gassen, hvilket sender forhjulet i vejret, og
mig i roatation omkring cyklen .. Heldigvis skete der intet
med cyklen :) Jeg har en lidt øm ryg, og læderdragten fik lidt eksem , men
det går nok.

Der er lidt flere billeder fra træningen under
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=279

Mvh Thomas
GSXR 250
Polini 911

Fra : Armand

Dato : 24-08-03 22:45

Thomas Buus Andersen <t-buus@REMOVEstofanet.dk> skrev i en
> Jeg var til min første træning med den i Hjørring i dag, på køreteknisk
> anlæg.

Og du kom ikke forbi og hilste på!?

--
Armand
(i Hammerum med 11 stk. af Fredericias forrykte racing-ungdom!)

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-08-03 06:49

Armand wrote:
> Thomas Buus Andersen <t-buus@REMOVEstofanet.dk> skrev i en
>
> Og du kom ikke forbi og hilste på!?

Øhh, den fik jeg ikke... Hjørring er jo helt oppe hvor kragerne vender!?
Troede ikke du kom så langt ud på overdrevet, Armand!?

Det var forresten en rigtig hyggelig dag deroppe, og vejret var jo mere
eller mindre perfekt!

MVH Mads Stetter

Fra : Armand

Dato : 25-08-03 15:41

Mads Stetter <m_stetter@hotmail.com> skrev i en

> Øhh, den fik jeg ikke... Hjørring er jo helt oppe hvor kragerne vender!?
> Troede ikke du kom så langt ud på overdrevet, Armand!?

Ups!
Jeg var i Herning, og eftersom at jeg dér havde set Polini'erne ud af
øjenkrogen, læste jeg ikke grundigt nok og tog Hjørring for Herning!!

Tillykke med legetøjet!

--
Armand.

Fra : kylle

Dato : 24-08-03 21:04

Hvordan skal man se din nye cykel, der kommer bare en masse tegn frem???

MVH Kylle

http://www.kandu.dk/

Fra : S.G

Dato : 24-08-03 21:37

Fra : TheHobbit

Dato : 25-08-03 14:24

Stort! (Eller SMÅT!)

Det første billede snyder jo lidt- Hvis man ikke lige lægger mærke til at
det grå i baggrunden er en kantsten der næsten flugter med overkanten af
dækket - så kunne man godt tro det var en monster bane-ræser med 142 HK.

Tillykke med den.

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297