Yamaha xs 750 tændingsproblemer
Fra : Sørren Bøgh Olsen

Dato : 23-08-03 19:37

Min Yamaha xs 750 årgang 78, går ikke på den ene cylinder i tomgang, men
virker når den får lidt gas, jeg har skiftet tændrør,hætte og ledning men
intet hjælper, er der en der har et forslag ?

Med venlig hilsen
Søren Olsen
totalservice@e-box.dk

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 24-08-03 06:52

"Sørren Bøgh Olsen" <totalservice@e-box.dk> wrote in message
> Min Yamaha xs 750 årgang 78, går ikke på den ene cylinder i tomgang, men
> virker når den får lidt gas, jeg har skiftet tændrør,hætte og ledning men
> intet hjælper, er der en der har et forslag ?

Måske får den ikke benzin (nok), pga. forkert justering af den tilhørende
karburator.
Det kunne være blandingsskruen, eller (mere sandsynligt) gasspjældet der
ikke står præcist som de andre. Det sidste justeres ved
vakuum-synkronisering.

--
VH Flemming Nyboe
DFM #382