bolt - hvor skaffes?
Fra : Tore Johannesen

Dato : 06-04-01 09:14

Hvor kan man få købt eller lavet en bolt, der passer nøjagtig til rorpindens
befæstning til selve roret?

Tore
Dafne
Omega 30
Lynetten

Fra : JTN

Dato : 06-04-01 22:21

Er det den 10mm bolt der "går" igennem roraksen ?
Min er en standart bolt. Jeg tror at bla. Mastnedø har en sådan.

MVH
Jørgen
Omega, 30S, D102, Rabalder

Fra : Flemming

Dato : 07-04-01 09:20

Jeg fik lavet en ny hos en lokal smed sidste år.
MvH
Flemming
Omega 30, D234

Fra : Tore Johannesen

Dato : 09-04-01 07:43

Tak for svarene. Nej bådshoppen har den ikke, så jeg får den drejet.

Forøvrigt til jer andre Omega 30 ejere og Yanmar 1 GM 10 ejere. Da jeg
indenfor et 1/2 år haft 2 impeller der er stået af i kølevandspumpen, fik
jeg købt skruer med med vinger, så man kan åbne pumpen med håndkraft alene.
Det kan ellers være noget svært at komme til. Nu har jeg altid en
reserveimpel og pakning liggende. Prøv det.

Tore Johannesen
Salgschef

DBVision
Fensmarkgade 1