Er det en fair pris?
Fra : Joachim Schmidt

Dato : 22-08-03 13:48

Har fundet nedenstående i DBA.

Kawasaki ER5, 500 ccm, '98, km 37.000, sort, Pæn mc, kun sommerkørsel,
service ok, nye dæk for & bag, nyt sportsudstødning. Pris 38.000,-

Er det en rimelig pris eller skal man prøve at presse ham lidt ned...

/Joachim

Fra : flemsus

Dato : 22-08-03 14:53

Joachim Schmidt wrote:
> [...]
> service ok, nye dæk for & bag, nyt sportsudstødning. Pris 38.000,-
>
> Er det en rimelig pris eller skal man prøve at presse ham lidt ned...

Du er ikke jyde er du? Ellers skam dig.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 22-08-03 17:19

Joachim Schmidt wrote:
> [...]
> service ok, nye dæk for & bag, nyt sportsudstødning. Pris 38.000,-
>
> Er det en rimelig pris eller skal man prøve at presse ham lidt ned...

Nu håber jeg ikke jeg får skældud.........

Meeeen jeg har sat en Kawasaki gpz til salg i dk.marked.privat.motorcykel.
Det er den foregående model til Er-5. Der er mange nye ting på den.
Prisen kan forhandles.

Mvh. Anette
Gpz500s

Fra : Joachim Schmidt

Dato : 22-08-03 17:47

Hvor står den, og har du ikke nogle billeder af den...... Jeg kan ikke finde
nogen billeder af en GPZ'er fra '91.

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 22-08-03 17:59

Joachim Schmidt wrote:
> Hvor står den, og har du ikke nogle billeder af den...... Jeg kan
> ikke finde nogen billeder af en GPZ'er fra '91.

Hej Joachim.

Kan du ikke poste din e-mail adresse for der må ikke laves salg i denne
nyhedsgruppe.
Ellers kan du maile til mig
anette.hansen@stofanet.dk (husk punktum ml. for- og efternavn.)

Mvh. Anette