Info om Kawasaki ZXR750
Fra : Søren

Dato : 22-08-03 07:06

Hej Alle

Er der en af jer som ligger inde med info om denne model, og nypriser
omkring 1993/4/5

Også gerne information om de forskellige revisioner gennem tiden,
problemer/forbedringer.

Eller hvis der er en som skulle ligge inde med MC-revyen på de 3 årgange, og
som vil være så rar at maile dem

På forhånd tak

Søren

Fra : Jonas Holt

Dato : 22-08-03 08:24

> [...]
> omkring 1993/4/5

> Eller hvis der er en som skulle ligge inde med MC-revyen på de 3 årgange, og

Hej Søren
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg bor 7-8 km NV for Nørresundby og jeg har de omtalte mc-revyer, men
jeg har ingen scanner. Kig omkring hvis du vil se dem.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Søren

Dato : 22-08-03 09:01

> Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg bor 7-8 km NV for Nørresundby og jeg
har de omtalte mc-revyer, men
> jeg har ingen scanner. Kig omkring hvis du vil se dem.

Hej Jonas

Tak for svaret, der er lidt langt fra midt-sjælland
Aragorn_DK har været så flink at hjælpe mig

Mvh
Søren

Fra : Steffler

Dato : 22-08-03 11:13

Søren wrote:
> Hej Alle
>
> Er der en af jer som ligger inde med info om denne model, og nypriser
> omkring 1993/4/5

Modellen hedder L1 (93), L2 og L3. Blev afløst i 96 af ZX7R (P1)

Nyprisen var omkring 120 kilo svjh.

Stadig med en alt for hård bagdæmper, men med lidt snilde og
en Dremel kan en 96+ bagdæmper smides på. Hjælper meget.
Specielt hvis du kan finde linkage med tilhørende kødben

Første model med ram air.

> Også gerne information om de forskellige revisioner gennem tiden,
> problemer/forbedringer.

Gider ikke løbe dem igennem igen

http://makeashorterlink.com/?C1DE25BA5

> Eller hvis der er en som skulle ligge inde med MC-revyen på de 3
> årgange, og som vil være så rar at maile dem

Hygge
/S

Fra : Søren

Dato : 22-08-03 14:15

> Gider ikke løbe dem igennem igen
>
> http://makeashorterlink.com/?C1DE25BA5

Takker mange gange

Mvh
Søren

Fra : Armand

Dato : 22-08-03 16:11

Steffler <Steffen.Hansen@OBVIOUSdba.dk> skrev i en

> Modellen hedder L1 (93), L2 og L3. Blev afløst i 96 af ZX7R (P1)

Hov!
Hører tallet ikke sammen med årgangen, såvel som bogstavet med årtiet?
Jeg mener: H = 80'erne hhv. L = 90'erne hvorved at L1 må være en 91'er! :-/

--
Armand.

Fra : Steffler

Dato : 23-08-03 16:37

Armand wrote:
> [...]
> Hører tallet ikke sammen med årgangen, såvel som bogstavet med årtiet?
> Jeg mener: H = 80'erne hhv. L = 90'erne hvorved at L1 må være en

Nix... J / K modellerne er 91/92.. L1 er 91 og så fremdeles

Der er forresten en (ikke graverende fejl) i det "gamle" indlæg.

Der er kun fremstillet én udgave a ZX7RR. Nemlig N1 fra 1996...

/S

Fra : Steffler

Dato : 23-08-03 17:14

Steffler wrote:
> [...]

Aaaarrrghhh... L1 er 93 !..

Undskyld..

/S

Fra : Steffler

Dato : 23-08-03 16:38

Armand wrote:
> [...]
> Hører tallet ikke sammen med årgangen, såvel som bogstavet med årtiet?
> Jeg mener: H = 80'erne hhv. L = 90'erne hvorved at L1 må være en

Glemte lige... 89 er en H1, 90 en H2

/S