Tidlig op imorgen !!
Fra : Michael K. S.

Dato : 05-04-01 22:10

Jeg vil blot lige gøre opmærksom på, at man enten skal tidlig op eller
huske at sætte videoen imorgen, for kl.0600 starter GP-sæsonen med den
fri træning fra Suzuka.

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Stig Thomsen

Dato : 05-04-01 22:23

Tak for det .

Er det ikke også her man vil vise Honda til GP1 ?

M.v.h.

Stig Thomsen

Fra : Michael K. S.

Dato : 05-04-01 22:34

On Thu, 5 Apr 2001 23:22:41 +0200, "Stig Thomsen"
<stigthomsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Er det ikke også her man vil vise Honda til GP1 ?

Det har jeg så ikke lige hørt,hvis du tænker på den prototype,der
arbejdes intenst på i øjeblikket.Motoren til GP1 er præsenteret for
længst jo,en V5'er,og chassiset har jeg hørt kommer til at ligge tæt
op ad NSR'en,men det får vi jo at se imorgen.Helt utænkeligt er det
vel ikke at netop hjemmebanen bruges til præsentationen (omend cyklen
givetvis ikke er færdigudviklet endnu).

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Rune Larsen

Dato : 05-04-01 22:44

> op ad NSR'en,men det får vi jo at se imorgen.Helt utænkeligt er det
> vel ikke at netop hjemmebanen bruges til præsentationen (omend cyklen
> givetvis ikke er færdigudviklet endnu).

Jamen så lad os da håbe lortet springer i luften foran hele verdens øjne,
lissom dengang W98 crashede med blå skærm for frk. Gates.

/Rune

Fra : Michael K. S.

Dato : 05-04-01 22:49

On Thu, 5 Apr 2001 23:43:33 +0200, "Rune Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk>
wrote:

>Jamen så lad os da håbe lortet springer i luften foran hele verdens øjne,
>lissom dengang W98 crashede med blå skærm for frk. Gates.

Sikke dog et fromt ønske ).

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-04-01 22:56

"Rune Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jamen så lad os da håbe lortet springer i luften foran hele verdens øjne,
> lissom dengang W98 crashede med blå skærm for frk. Gates.

*LÅL*

Mere af de kamera-kiks, tak

-Mården-

Fra : RacerNiels

Dato : 06-04-01 19:19

HAGA HAGA HAGA!!!!

Niels
XS400-SS *Haga-wannabe*

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-04-01 20:46

RacerNiels <d991793@student.dtu.dk> skrev i en
> HAGA HAGA HAGA!!!!
>
> Niels
> XS400-SS *Haga-wannabe*

Såån` siger Guzzien, når den ar så kold at den næsten ikke kan holde sig
selv i live ))))))

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Adam Christensen

Dato : 07-04-01 12:32

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@image.dk> wrote in message

> Såån` siger Guzzien, når den ar så kold at den næsten ikke kan holde sig
> selv i live ))))))

Hmm... en italiener med standardpotter. Siger den ikke snarere:

VALENTINO RO SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS SS IIIII...

--
Adam