Powermeet på Lørdag
Fra : Ninja Rider

Dato : 20-08-03 17:45

Hejsa

Powermeet 2003
Kåringen af Danmarks stærkeste MC med Anders Rasmussen ved mikrofonen.

Kommer nogle her inde fra?
Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 20-08-03 17:50

Jeg er der omkring kl.14:00 efter work!
Ses der Emil :D

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 20-08-03 17:51

> Hejsa
>
> Powermeet 2003
> Kåringen af Danmarks stærkeste MC med Anders Rasmussen ved mikrofonen.

> [...]

Jeg regner med at kigge derned.
Nogen her oppe nord fra der vil med?

Tobias

Fra : stefan

Dato : 20-08-03 19:53

Hvor finder det sted? og hvad er tidsplanen?

Stefan
RF600R

Fra : Ninja Rider

Dato : 20-08-03 20:09

Hejsa

>Hvor finder det sted? og hvad er tidsplanen?

Hvis det er Powermeet du mener så er det i Randers, ved Langvang.
(Civilforsvarets bane)/Brombasserne Mc. (Tæt på Føtex - Mariagervej)

Klip fra siden:
Powermeet løber af staben lørdag d. 23 august fra kl. 9.00 til 17.00 ved
Broombassernes Klubhus i Randers.

Program for Powermeet 2003
Kåringen af Danmarks stærkeste MC med Anders Rasmussen ved mikrofonen.

10.00 600ccm
11.00 750ccm
12.00 900ccm
13.00 Pause med Powerfyldt underholdning.
13.30 2.cylindre (fri ccm)
14.30 1000ccm
15.30 1100ccm og opefter
16.30 Free for all (MC med turbo, kompressor eller Nox etc.)
17.00 Beste over all vinder (MC med bedst vægt/effekt forhold)

Kun gadecykler kan deltage

Mvh Emil

Fra : Hans Erik Elley - mc~

Dato : 20-08-03 20:58

Vi kigger nok oxo forbi.
Ses.

H@ns Erik :)
www.mcpilots.dk

Fra : Peter Aagaard

Dato : 20-08-03 22:08

Tobias Møller Larsen wrote:
> "Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse

> Jeg regner med at kigge derned.
> Nogen her oppe nord fra der vil med?
>
> Tobias

Hvor henne i landet er det lige du bor ?

Mvh. Peter
(RSV 00 oppe nordvest fra)

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 20-08-03 22:31

"Peter Aagaard" <peter@yougotit.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor henne i landet er det lige du bor ?
>
> Mvh. Peter
> (RSV 00 oppe nordvest fra)

Dronninglund, 30km nordøst fra Aalborg

Fra : Peter Aagaard

Dato : 20-08-03 22:48

Tobias Møller Larsen wrote:
> "Peter Aagaard" <peter@yougotit.dk> skrev i en meddelelse

> Dronninglund, 30km nordøst fra Aalborg

Nåå ok, jeg kommer fra Thisted, så der er lige 130km imellem os...

Mvh. Peter

Fra : Knud Dam

Dato : 21-08-03 16:44

> Hejsa
>
> Powermeet 2003

> Kommer nogle her inde fra?
> Mvh Emil

Jeg kommer derop og kikker på, og jeg regner bestemt med at min storebror
(PD CBR 1100) stiller op. Han er på vej hjem fra ferietur i Italien.

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : J.S:L-blikkenslager.

Dato : 21-08-03 20:58

Knud Dam <danteknik@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:JN51b.5977$fL4.5388@news.get2net.dk...

> [...]
> >

> Jeg kommer derop og kikker på, og jeg regner bestemt med at min storebror
> (PD CBR 1100) stiller op. Han er på vej hjem fra ferietur i Italien.

jeps vi kommer også 5 stk fra fyn som de andre år.

jimmi larsen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-08-03 23:08

Ninja Rider wrote:

> Powermeet 2003
> Kåringen af Danmarks stærkeste MC med Anders Rasmussen ved mikrofonen.
>
> Kommer nogle her inde fra?

Æv, jeg skal desværre hælde en motor i en SZR660 istedet :-/
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 22-08-03 09:03

Jes Vestervang wrote:

> Æv, jeg skal desværre hælde en motor i en SZR660 istedet :-/

Jup, ikke noget med at få andre ideer!!!

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Morten dahl

Dato : 22-08-03 09:21

"Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Æv, jeg skal desværre hælde en motor i en SZR660 istedet :-/

Øhh ja, hvis du starter kl.7 så er i vel i randers ved 11 tiden

Skiftede selv motor på en gixxer6 den anden dag, fra vi kørte den ind på
liften til kåben sad på igen gik der 4½ time.. Men ok, har også prøvet at
pille i den model før..

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-08-03 20:18

Morten dahl wrote:

> "Jes Vestervang" <jes@royal.flof.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh ja, hvis du starter kl.7 så er i vel i randers ved 11 tiden

Mig, starte kl. 7 på en lørdag? Ok, det behøver jo ikke at tage så
hulens lang tid. Problemet er bare, at det er Silkeborg MC-Service, der hev
motoren af, og det er jo lidt sværere at samle noget, man ikke selv har
skilt ad :-/

> Skiftede selv motor på en gixxer6 den anden dag, fra vi kørte den ind på
> liften til kåben sad på igen gik der 4½ time.. Men ok, har også prøvet at
> pille i den model før..

Hvis jeg selv havde skilt SZR'en ad tror jeg heller ikke, at det ville tage
mig meget mere end små to timer at sætte den i, for det ser ret nemt ud

Rasmus og jeg er forresten lige hjemvendt fra Viborg, hvor vi fik PerP's
bror Ole til at svejse en brækket motorophæng. Nu skal det sgu nok holde

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 22-08-03 16:01

Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> skrev i en

> Æv, jeg skal desværre hælde en motor i en SZR660 istedet :-/

Gør mig lige den tjeneste at veje enstamperen forinden ilægningen - Det
kunne være interessant at høre hvor let en sådan er

--
Armand.
(selv overrasket over en ZXR400 motors ringe vægt)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-08-03 20:14

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jes@royal.flof.dk> skrev i en

> Gør mig lige den tjeneste at veje enstamperen forinden ilægningen - Det
> kunne være interessant at høre hvor let en sådan er

Det skal jeg huske Eller... Nu har jeg sendt en sms til Rasmus, hvor jeg
skriver at han skal veje den og fortælle resultatet herinde
--
mvh Jes Vestervang

Fra : GRISEN

Dato : 23-08-03 00:26

On Wed, 20 Aug 2003 18:45:17 +0200, Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark> wrote:

>Powermeet 2003
>Kåringen af Danmarks stærkeste MC med Anders Rasmussen ved mikrofonen.

Michael og jeg kører fra Shell i Karlslunde kl. 8......
Det er sgu snart. Jeg må se at komme i seng.

*
Jan