Aprilia forum igen
Fra : Jacob Hornemann

Dato : 20-08-03 10:57

For de Aprilia-folk, der ikke fangede det sidste gang. Kig ind på det
nye danske Aprilia MC forum på:
http://communities.msn.dk/danskapriliamcforum

Der er diskussionsfora for RSV Mille, Falco, Tuono, Futura, Capo Nord
m.m.

Velkommen til.

Jacob
Bestyrer

Fra : GRISEN

Dato : 20-08-03 17:21

On Wed, 20 Aug 2003 11:57:24 +0200, Jacob Hornemann <jacobh@hotmail.com> wrote:

>For de Aprilia-folk, der ikke fangede det sidste gang. Kig ind på det nye danske Aprilia MC forum på:
>http://communities.msn.dk/danskapriliamcforum

Aprilia-folk er vist nogle sløve mennesker... mit Falco indlæg er 3 dage gammelt, og der er endnu ingen svar.

*
Jan

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 20-08-03 21:36

GRISEN wrote:

> Aprilia-folk er vist nogle sløve mennesker... mit Falco indlæg er 3 dage gammelt, og der er endnu ingen svar.
>
> *
> Jan

Det er jo ikke sikkert, at nogen ved noget om det du spørger om...

-Jacob

Fra : GRISEN

Dato : 21-08-03 16:11

On Wed, 20 Aug 2003 22:35:52 +0200, Jacob Hornemann <jacobh@hotmail.com> wrote:

>Det er jo ikke sikkert, at nogen ved noget om det du spørger om...

Ja, det er da også en teoretisk mulighed...

*
Jan