Så ejer jeg en MC til
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-08-03 16:48

Hej DFM

Så har den ærede præsident for PMC lige være ude og købe en MC til. Jeg har
hørt de der 2½'ere to-taktere skulle være hurtige på bane, og tyske
motorcykler skulle være kram, så jeg har købt en tysk 250cc fra først i 90'
erne.

Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600

Fra : Pwh

Dato : 19-08-03 18:47

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Hej DFM
>

> Så har den ærede præsident for PMC lige være ude og købe en MC til.
> Jeg har hørt de der 2½'ere to-taktere skulle være hurtige på bane,

De er såmænd også hurtige på gaden ;)

> tyske motorcykler skulle være kram, så jeg har købt en tysk 250cc fra
> først i 90' erne.

En Tysk 250 stroker, hvad fanden er det for en :-?

/Jens Kwak KR-1

Fra : SLP/JM

Dato : 19-08-03 18:54

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev > En Tysk 250 stroker, hvad
fanden er det for en :-?

MZ kommer fra Østtyskland.

--
Mvh Susanne

Fra : Pwh

Dato : 19-08-03 19:04

SLP/JM wrote:
> "Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev > En Tysk 250 stroker,
> hvad fanden er det for en :-?
>
> MZ kommer fra Østtyskland.

Jeg troede sgu den var Østrisk, jaja man lærer noget hver dag

/Jens

Fra : Futte & Co.

Dato : 19-08-03 18:54

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> [...]
> hørt de der 2½'ere to-taktere skulle være hurtige på bane, og tyske
> motorcykler skulle være kram, så jeg har købt en tysk 250cc fra først i

Teløk' mæ' spjæteren, var'en dyr ?

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-08-03 07:21

> Teløk' mæ' spjæteren, var'en dyr ?

Den var billig, men den kom i et par papkasser. Nu må vi se hvor meget der
mangler, og om den kan komme til at gå godt. MZ dele er dog godt nok
billige. Jeg sætter den lidt i stand, så den kan blive pæn igen.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Asger Steffensen

Dato : 19-08-03 19:16

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hørt de der 2½'ere to-taktere skulle være hurtige på bane, og tyske
> motorcykler skulle være kram, så jeg har købt en tysk 250cc fra først i

Arh, Jens, du sku' ikek have skrevet årstal, så havde det været sjovere at
gætte...
DKW, NSU, Zündapp, MZ, Miele...

Asger
ZX-10

Fra : Peter Aagaard

Dato : 19-08-03 22:09

> [...]
> Jeg har hørt de der 2½'ere to-taktere skulle være hurtige på bane, og
> tyske motorcykler skulle være kram, så jeg har købt en tysk 250cc fra

Jamen tillykke med den, og nu vil du så til at være prof. banekører ?

Mvh. Peter
(RSV 00 & Honda CB750F2)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-08-03 07:17

> Jamen tillykke med den, og nu vil du så til at være prof. banekører ?

Hej Peter

De kører godt nok ræs på den i UK, men jeg tror jeg starter med at øve mig i
at samle motoren.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-08-03 22:50

> [...]

> Jeg har hørt de der 2½'ere to-taktere skulle være hurtige på bane, og
> tyske motorcykler skulle være kram, så jeg har købt en tysk 250cc fra

Hæ! Var der ikke noget med at de var hurtigere end CBRere?

Tillykke med den alligevel.

--
Tony
Mrs. Fizzy

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-08-03 07:20

> Hæ! Var der ikke noget med at de var hurtigere end CBRere?

NEJ! Det var en droslet GS 500 E og en XS 400, samt noget med en Kadett 1,3
N og en CBR der startede fra et lyskryds i 2. gear med bagsædepassager. Jeg
tog den rimeligt voldsomt, da han nåede 60. Mollers MZ har jeg altid kunne
tage, heldigvis.

Fra : Moller

Dato : 21-08-03 18:02

> [...]
Jeg
> tog den rimeligt voldsomt, da han nåede 60. Mollers MZ har jeg altid kunne

Jeg husker nu en gang hvor den gav dig baghjul... hmmm, det var med
GPZ'en du kørte på :)

Nå, men jeg glæder mig til at komme hjem :) så vi kan få den flotte MZ
til at være køre/synsklar og det hele :)

VH
Lars Molnit
Som sider og sveder som et svin, i nok det mest MC fjendtlige land man
kan være i :( *snøft*

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-08-03 20:01

> Jeg husker nu en gang hvor den gav dig baghjul... hmmm, det var
> med GPZ'en du kørte på :)

Hej Lars

Du satte mig ikke. Tændningen gik på Carinas GPZ'er forbi en af ledningerne
til tændingslåsen knækkede! Den tæller altså ikke.

Fra : Moller

Dato : 22-08-03 07:46

> Hej Lars
>
> Du satte mig ikke. Tændningen gik på Carinas GPZ'er forbi en af
ledningerne
> til tændingslåsen knækkede! Den tæller altså ikke.

ja ja... typisk kawa ejer snak :) jeg smuttede fra dig , og derved blev
du sat med MZ'en BASTA :) hæhæ

VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 22-08-03 15:56

Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en

> Hej Lars
>
> Du satte mig ikke. Tændningen gik på Carinas GPZ'er forbi en af
> ledningerne til tændingslåsen knækkede! Den tæller altså ikke.

Hæ!
Fuldt ud i tråd med "motorcykellivets uskrevne love" - §1!

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-08-03 20:17

> Fuldt ud i tråd med "motorcykellivets uskrevne love" - §1!

Hey! Jeg bruge en time i vejkanten for at det gamle skrammel af en GPZ'er
til at virke igen. En pæn lodning af klubbens elektronik haj med en af de
gode loddekolber og den gode loddetin de har på DTU klarede sagen til ug og
kryds og slange.

Jeg har lige skiftet forgaffelolie på MZ'en. Fordælen sådan noget original
forgaffelolie det lugter på en cykel fra 1990. Mine hænder luger endnu, og
jeg har vasket dem "100 gange".

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-08-03 15:44

> [...]

> har hørt de der 2½'ere to-taktere skulle være hurtige på bane, og tyske
> motorcykler skulle være kram, så jeg har købt en tysk 250cc fra først i

Jamen, så glæder jeg mig da til de fremtidige race-reports

Tillykke
--
mvh Jes Vestervang