Vask af motorcykel
Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-08-03 10:36

Hejsa gruppe

Hvad gør man? Jeg er nordjyde der er flyttet i lejlighed i Kjøbenhavnstrup
og har ikke længere adgang til rindende vand på en gårdsplads :)

Problemet er at jeg gerne vil vaske min maskine indimellem, men aner slet
ikke hvor det kan lade sig gøre. Der skal jo gerne være et gulv der kan
tåle lidt måget vand og hvor man kan pusle en times tid til halvanden.
Varmt vand kunne også være herligt.
Nogen der har et forslag?

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Tommy Fer

Dato : 19-08-03 10:41

"Simon H. Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke hvor det kan lade sig gøre. Der skal jo gerne være et gulv der kan
> tåle lidt måget vand og hvor man kan pusle en times tid til halvanden.

der er nogen tankstationer der har sådane nogen vask selv ting..l godt nok
med højtryksrenser.. men de kan bruges på afstrand..

mvh Tommy Fer

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-08-03 10:40

Simon H. Pedersen wrote:

> [...]
> der kan tåle lidt måget vand og hvor man kan pusle en times tid til
> halvanden. Varmt vand kunne også være herligt.

Kender problemet. Jeg bor selv på nørrebro (kbh) og har derfor samme
problem. Hvis jeg skal vaske mere end bare lige et par insekter - f.eks.
hvis jeg har kørt i regnvejr - så kører jeg forbi en tank på vej hjem og får
den skyllet ren. De har visse steder en vaskeplads hvor der er vand og
børster til formålet

--
Tony
FZS1000

Fra : Bjørn S

Dato : 19-08-03 11:04

Simon H. Pedersen wrote:

> Varmt vand kunne også være herligt.
> Nogen der har et forslag?

Q8 på Frederikssundsvej/Marbjergvej, ude ved Husum, er et af stedene hvor
de har udendørs vaskeautomat, og er populært sted for mange mc-ejere. Det
er både lavtrykbørste med sæbe, og varmt/koldt vand fra højtryk. På lidt
afstand er højtryksrenseren helt ok ( så kraftig er den heller ikke), en
af fordelene er at den også kan levere kalkfrit vand til efterskylning.
2 poletter rekker til det hele, du kan skifte program undervejs.
Tag aligevel med et par engangs vaskeklude (de neonfarvede fra Netto er
fin til formålet) for at tørre af til sidst, eventuelt også en mindre
børste til de kringlede steder.

--
/Bjørn

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-08-03 11:07

bjosko@yahoo.com (Bjørn S) wrote in news:bhssmn$bm6$1@abbeden.bunk.cc:

> [...]
> neonfarvede fra Netto er fin til formålet) for at tørre af til sidst,
> eventuelt også en mindre børste til de kringlede steder.

Det lyder dælme godt. Finder lige stedet på krak.dk og smutter en tur
derud nu og ser på sagerne.

Tak for tippet - også til i 2 andre :)

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 19-08-03 15:59

> [...]

> neonfarvede fra Netto er fin til formålet) for at tørre af til sidst,
> eventuelt også en mindre børste til de kringlede steder.

Det så ud til at være et super sted. Jeg fyldte lige tanken og købte 3
poletter. Imorgen er det så store vaskedag.

Endnu engang tak for tippet :)

--
Mvh. Simon Pedersen
Suzuki GSX 600 F

Fra : Bo

Dato : 19-08-03 11:35

> Hvad gør man?
> Problemet er at jeg gerne vil vaske min maskine indimellem, men aner slet
> ikke hvor det kan lade sig gøre

en 10L spand med varmt vand fra din (vand-)hane, 2 børster,
lidt autoshampoo og 2 gamle t-shirts. 1 børste/t-shirt til
olie snavsede steder som fælge og nedre del af stel, og 1 børste
/t-shirt til kåbe og tank.

bo-gsxR

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-08-03 11:42

Og så slutter man af med lidt afspændingsmiddel, og vupti, ingen kalkpletter

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.