Kawa-motor fundet
Fra : MC Touring Club

Dato : 19-08-03 09:42

Hej...

Så har jeg fået min ZX-6RR motor igen som jeg efterlyste for et par uger
siden her. Det er lykkedes mig at finde frem til den og få den igen ved
hjælp af en god dusør. Mærkelig verden vi lever i, men jeg har min motor
igen, og det er det vigtigste!!
Tak for hjælp og støtte i min søgen!

Venligst -
Anders Rasmussen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-08-03 09:54

Kanon. Men straffen til tyven er vel latterlig, hvis han overhovedet
er/bliver fundet.....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : TheHobbit

Dato : 19-08-03 10:14

Den skal jeg lige ha' igen!

Du "købte" din egen motor tilbage vha. en dusør - eller hvordan. Det er
naturligvis en ok ende på en tragisk historie - men får man ikke tanker om
at der bør rulle (pik)hoveder.

Hvordan gik det hele til?

/Stephan

Fra : MC Touring Club

Dato : 19-08-03 10:49

Kort fortalt kontaktede en "stråmand" som kendte tyven(e) en af mine venner.
Stråmanden vidste, at min ven kendte mig, så jeg blev kontaktet af min ven.
Min ven var ked af indblanding i sagen, men han kunne få "stråmanden" til at
skaffe motoren, men stråmanden skulle give de 5.000 kr i dusør til tyven(e).
Jeg afleverede dusøren til min ven, som gav den til stråmanden, da han kom
med motoren. Lidt forvirrende, men effektivt!
Jeg har min motor og stiller ikke yderligere spørgsmål om, hvem der tog den.
End of story!
/Anders

Fra : Cwinn

Dato : 19-08-03 11:01

MC Touring Club wrote:

> [...]
> med motoren. Lidt forvirrende, men effektivt!
> Jeg har min motor og stiller ikke yderligere spørgsmål om, hvem der tog den.

SYG SYG VERDEN!!

Fra : J.C.Kløve

Dato : 19-08-03 11:45

I tråden: 3f41f048$0$5176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Skrev MC Touring Club :
[zax]

> End of story!
> /Anders
[x]
[x]
Fint at du har motoren, godt at se dig på banen igen næste gang -
glæder mig rigtig meget !
( endelig bliver du omtalt i TV, og så er det fordi din motor er
stjålet ... ironisk.... )

MEN
End of story ?? er du sikker på det ?

Hvad så med at sende mig 2500 dask for ikke at "kidnappe" den igen ?

Næææ jeg mener nu der bør "graves" lidt i sagen og så få de snotnæser
kanldet !

Det er jo ren belønning at lade dem fise af med 5000,- uden videre
--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .

Fra : stefan

Dato : 19-08-03 12:52

> Næææ jeg mener nu der bør "graves" lidt i sagen og så få de snotnæser
> kanldet !
>
> Det er jo ren belønning at lade dem fise af med 5000,- uden videre

Ja det kan der ikke være tvivl om. Det stiller jo det eksempel at man kan
slippe væk med den slags til andre tyveknægte. Nææ.., se og få fanget de
svin og få dem bag tremmer. Jeg kan oplyse at det er mig der går rundt med
nøglerne på den anden side af tremmerne.

Stefan
RF600R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-08-03 14:21

stefan wrote:

> [...]
> fanget de svin og få dem bag tremmer. Jeg kan oplyse at det er mig
> der går rundt med nøglerne på den anden side af tremmerne.

Jeps. Næste gang stjæler de noget fra os andre!

--
Tony

Fra : TheHobbit

Dato : 19-08-03 12:17

5.000 kr til tyven for at få din motor tilbage... ja det er da selvfølgeligt
bedre end at undvære den helt - men bare tanken får mine tæer til at krumme
sig helt om til hælen. Føj for en duft-hat.

Der var et lignene problem ved et indbrud i en off-road klub nord for Århus
for nogle år siden - det blev løst med en lignene kontakt i underverden og 2
brede fyre med baseball bat - som dog heldigvis ikke blev nødvendige at tage
aktivt i brug!! De fik alle deres sager fra indbruddet tilbage.

Det er en sygelig verden.

/Stephan

GS500E'99
CBR600'96

Fra : Asger Steffensen

Dato : 19-08-03 19:23

"MC Touring Club" <tn@mctouringclub.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med motoren. Lidt forvirrende, men effektivt!
> Jeg har min motor og stiller ikke yderligere spørgsmål om, hvem der tog

Øv en situation. Man vil gerne have sin motor uskadt tilbage, derfor
kontakter man ikke politiet med stråmandens navn, som jo må kende tyvene, og
dermed kunne lede politiet til dem.
Eller måske er det fordi tyvene er store og grimme ved hvor man bor, og
bliver voldelige hvis de bliver meldt? Mon de går med rygmærker? Næppe, hvad
skulle sådan nogen med en R4 motor.

Men mon ikke tyvene har valgt fremgangsmåden fordi de ikke kunne afsætte en
rygende varm(!) motor? For bare at få lidt udbytte afderes udåd.

Hvor meget måtte du betale for din kassevogn?

Asger
ZX-10

Fra : Armand

Dato : 19-08-03 19:27

> [...]
> med motoren. Lidt forvirrende, men effektivt!
> Jeg har min motor og stiller ikke yderligere spørgsmål om, hvem der tog

Jeg forstår godt din lettelse; men historien er i større perspektiv med til
at kidnapning af alt imellem himmel og jord (f.eks. en 12 år gammel hund i
sommers) fortsætter på livet løs - Der ér jo penge idet :-|

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-08-03 22:48

Armand wrote:

> [...]
> med til at kidnapning af alt imellem himmel og jord (f.eks. en 12 år
> gammel hund i sommers) fortsætter på livet løs - Der ér jo penge idet

Jeps. Så længe der er købere til skidtet - lige så længe er der nogen der
ikke kan kende forskel på mit og dit.

Det er til at få kvalme over.

--
Tony
(der har haft indbrud 2 gange og fået stjålet både knallert, cykel og

Fra : RacerNiels

Dato : 20-08-03 08:57

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Tony
> (der har haft indbrud 2 gange og fået stjålet både knallert, cykel og
> vasketøj)

Heh... stik dén her: Til Træf på Toppen fik jeg stjålet mit håndklæde og
_rene_ underbukser mens jeg var i bad..!!! = Jeg stod 1 meter derfra bag
forhænget...

/Niels
S FAU himmelblau

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-08-03 12:42

RacerNiels wrote:

> Heh... stik dén her: Til Træf på Toppen fik jeg stjålet mit
> håndklæde og _rene_ underbukser mens jeg var i bad..!!! = Jeg stod
> 1 meter derfra bag forhænget...

:-|

Slå mig med et lam!

--
Tony
FZS1000

Fra : J.C.Kløve

Dato : 20-08-03 21:48

I tråden: bhv9dl$hqj$1@news.net.uni-c.dk,
Skrev RacerNiels :
> [...]
>
> Heh... stik dén her: Til Træf på Toppen fik jeg stjålet mit
> håndklæde og _rene_ underbukser mens jeg var i bad..!!! = Jeg

*LOL*
Der kan man se hvad du får ud af at have "fine fornemmelser" til træf,
man bader da ikke til træf, man skraber skidtet af eftr behov

Fra : Claus Rittig

Dato : 20-08-03 22:00

> [...]
> med motoren. Lidt forvirrende, men effektivt!
> Jeg har min motor og stiller ikke yderligere spørgsmål om, hvem der tog

End of story? Kun hvis du gerne vil have noget mere kidnappet næste gang de
mangler penge.

Jeg ville ringe til politiet og oplyse dem om at din "ven" kender en
stråmand der kender dem. Stråmanden er hæler, og vil enten få en dom for
hæleri, eller oplyse tyvenes identitet.

Rittig

Fra : Megas

Dato : 19-08-03 11:13

MC Touring Club wrote:
> [...]
> igen ved hjælp af en god dusør. Mærkelig verden vi lever i, men jeg
> har min motor igen, og det er det vigtigste!!

Well, det er da herligt at du har "fået" din motor igen, men gik du ikke
glip af et løb.? & hvad med kassevognen.?

--
Megas *Der mener at MC-tyveri burde straffes på højde med narkohandel i
Thailand*

Fra : Bo

Dato : 19-08-03 13:00

> . Det er lykkedes mig at finde frem til den og få den igen ved
> hjælp af en god dusør.

så kan du sku da lære at la vær med at gå og pille motoren af i
tide og utide.

bo-gsxR som er misundlig på folk der kan finde ud af at sætte
motoren på igen.