Spørgsmål vedr evt køb af HONDA VFR 750, u~
Fra : Jacob Scherrebeck

Dato : 17-08-03 19:41

Hej

Jeg er som sagt ude på kig efter en motorcykel, og har et spøgsmål angående,
hvordan tingene foregår, når man køber en MC uden afgift. Den her MC, som
jeg snakker om bliver importeret fra italien, og kommer til at koste 19500 U
AFG, som jeg syntes lyder ret billigt. Men hvad kommer den til at koste med
afgift? Jeg har ikke meget forstand på det, men hvad har i at sige til det?

Hvordan er denne MC egentlig generelt? Er det noget skidt eller er det godt?
Jeg har hørt meget godt om HONDA, så går da ud fra det er kram.

Der er et billede af den her:

http://www1.dba.dk/images/annbilleder/3/60/29238460_0.jpg

MVH

Jacob

Fra : S.G

Dato : 17-08-03 19:58

Har du overvejet at hente en hjem selv fra tyskland?
Så bør du kunne handle en lignende noget billigere uden afgift.
Afgiften er cirka 2/3 af handelsværdien her i DK.
På told og skat kan du se afgift på tilsvarened cykler, men husk lige på at
det er fter en vurdering på den enkelte cykel. Dvs Prisen godt kan variere
noget.
www.toldogskat.dk

Fra : M. Høy

Dato : 17-08-03 21:26

"Jacob Scherrebeck" <playmyjackson@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
godt?
> Jeg har hørt meget godt om HONDA, så går da ud fra det er kram.

Hej!

Min kammerat har lige købt en Honda VFR750, fra 87, den kostede ham 13.000
danske, afgiften har han fået at vide, ligger på 26.000 kr. Var ude og
trille på den idag, kanon fed maskine, den er lækker til lange ture på,
sådan een må jeg bare eje een dag Du kan se billeder af den her......

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=292

Mvh.

M. Hoey

Fra : lange

Dato : 18-08-03 10:51

> [...]
godt?
> Jeg har hørt meget godt om HONDA, så går da ud fra det er kram.

Hej Jacob

Samlet må den ikke koste mere end 60000 med mindre at den er _MEGET_ flot.
Afgiften kan du checke på told&skats hjemmeside.
Hvis du vil vide mere ang VFR'en, eller det at købe en brugtimport mc, kan
du klikke dig ind på www.vfr.dk.
I forummet (der er gratis) kan du stille alle de spørgmål du lyster
vedrørende VFR og importkøb.
Der er flere medlemmer der for nyligt har købe en magen til den du har kig
på.
Der er også flere medlemmer der har erfaring med importkøb.

mvh
Lange
Næstformand i VFR Klub Danmark
www.vfr.dk