Bagdæmper (mål)
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 17-08-03 18:29

Er der nogle der har de nødvendige mål på en bagdæmper fra GSXR 600, og GSXR
750 , formentlig af ældre årgange. Jeg er på jagt efter en der passer min
GSXR 250, og nogle GSXR 750 eller 600 skulle passe over på!

Mvh Thomas

Fra : Tommy Fer

Dato : 17-08-03 21:06

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@REMOVEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 750 , formentlig af ældre årgange. Jeg er på jagt efter en der passer min
> GSXR 250, og nogle GSXR 750 eller 600 skulle passe over på!

DET GØR DE IKKE!!!

De er ca 1 mm for lange... og man kan ikke presse dem på.... bitter erfaring
med en 92 GSXR750 dæmper...

mvh Tommy Fer

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-08-03 08:59

> [...]
> og GSXR 750 , formentlig af ældre årgange. Jeg er på jagt efter en
> der passer min GSXR 250, og nogle GSXR 750 eller 600 skulle passe

Hej Thomas

Gixxer 600 dæmperen er alt for lang.
Gixxer 750 er også for lange. De fås i flere forskellige udgaver, men ingen
passer s.v.j.v.

Tommy Fer har haft en Bandit 1200 dæmper monteret, og den passer.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Armand

Dato : 18-08-03 15:08

Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en

Fra : Armand

Dato : 18-08-03 15:09

> [...]
ingen
> passer s.v.j.v.
>
> Tommy Fer har haft en Bandit 1200 dæmper monteret, og den passer.

Jon - noterer du??

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-08-03 18:06

Jeg vil også tro den til en RF 600 passer. Den er justerbar i returdæmpning,
og passer også fint over på en GS 500 E hvor den svarer til en kraftig
opgradering.