24000 Km. service på divvy 600
Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 17-08-03 13:25

Hejsa

Jeg kan ikke finde min service bog til min Yamaha XJ600S diversion 99 model,
og skal have lavet 24.000 Km service på den nu. Er der en her fra gruppen
der ligger inde med den, og kan poste et indlæg om hvilke tjekpunkter der er
v. 24.000 Km service.

Det eneste jeg lige kan huske er at det er det store service, hvor den bl.a.
skal have justeret ventiler.

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 17-08-03 18:32

> [...]
er
> v. 24.000 Km service.
>
> Det eneste jeg lige kan huske er at det er det store service, hvor den

Hej Kenn. Jeg har sendt dig en mail med en pdf fil med servicesiderne.

Nicolai Fjellerad
XJ600s, '01