122 hestes CBR1000 ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-08-03 18:09

Hejsa,

når man kigger på cbr1000ére i tyskland, findes de ikke bare kun i droslede
98 og de alm 135 hestes udgaver, men også i 122 hestes ?

Er det droslede maskiner, eller er de lavet sådan originalt ?
Og kan de komme til at yde 135 hypper, som de "store" kan ?

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-03 12:35

> [...]
>
> Er det droslede maskiner, eller er de lavet sådan originalt ?
> Og kan de komme til at yde 135 hypper, som de "store" kan ?

ja, men hvis penge er et issue, så nej

Op til omkring 120hk er det billigt, herfra er det dyrt (nye knaster og sån)

Fra : Jan Vagle

Dato : 17-08-03 23:24

Albert wrote:

> droslede

> ja, men hvis penge er et issue, så nej
>
> Op til omkring 120hk er det billigt, herfra er det dyrt (nye knaster og sån)

Fejl !

99~01 er udrustede med passiv katalysator.. og yder rigtige 130~140 hk på
baghjulet... efter det så blev det tre-veis reguleret kat med ny drosling
som kun giver 115~125 hk på baghjulet.. løsningen er enkel.. toss det hele
udstødning.. reprogrammer indsprøitningen.. voila 145 hk .. igjen..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Jan Vagle

Dato : 17-08-03 23:25

Jan Vagle wrote:

Lort.. snakkede om CBR-1100 XX Blackbird jeg..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Per Emborg

Dato : 17-08-03 23:35

Kan man ændre på styreboxen , jeg tror det ikke , men der ligger en drosling
her det har du ret i men hvis kun i de modeller der er har indsprøjning ik!

X-Eleven der også gerne ville ændre på den sorte box pris 18.000 kr
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-03 07:24

> Kan man ændre på styreboxen , jeg tror det ikke , men der ligger en
drosling
> her det har du ret i men hvis kun i de modeller der er har indsprøjning
ik!

Du finder nok ikke mange CBR1K med indsprøjtning

Fra : Per Emborg

Dato : 18-08-03 08:40

--
"Albert" <-> skrev i en meddelelse

> drosling
> ik!
>
> Du finder nok ikke mange CBR1K med indsprøjtning

Nej men som jeg læste det , troede han at det var en BB