Motip engine paint??
Fra : M. Høy

Dato : 16-08-03 12:15

Hej til gruppen!

Nogen der ved hvor man kan købe et produkt fra Motip, der heder engine
paint, jeg skal male mine motorhalvdele efter at de er blevet glasblæst
udvendigt! Har været hos Supercar, som forhandler Motip spraymaling, men de
kendte ikke til det, så mit spørgsmål er om der er andre her i gruppen der
har brugt, og hvor de har købt det? Gerne i nærheden af kbh!

Her er et link til produktet, fra motips hjemmeside:

http://www.motip.com/engels/motor/index.html

Og nej, jeg bruger ikke grå spraymaling, som man kan få til alufælge!

Det er blevet brugt på denne GT750, som en svensker har renoveret, rigtig
flot cykel :

http://www.classicsuzuki.com/teknik/renov-gt750L/index-en.html

Mvh

M. Hoey

Fra : J.C.Kløve

Dato : 16-08-03 14:36

I tråden: 3f3e122c$0$32472$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Skrev M. Høy :
> [...]
> alufælge!
>
> Det er blevet brugt på denne GT750, som en svensker har renoveret,

Jeg har købt det hos den lokale "bilistbutik" - jeg mener de er med i
"cartec" gruppen, eler hvad det nu hedder, de havde også lakken der
kan fås til (gør motoren blank og den skulle blive nemmere at holde
ren..)

--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-08-03 15:03

J.C.Kløve wrote:

> Jeg har købt det hos den lokale "bilistbutik" - jeg mener de er med i
> "cartec" gruppen, eler hvad det nu hedder,

CDCardic...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : J.C.Kløve

Dato : 16-08-03 23:29

I tråden: bhldko$355$1@sunsite.dk,
Skrev Hans Paulin :

> CDCardic...

lige præcis

Fra : Frank Verner Thomsen

Dato : 16-08-03 22:23

> Nogen der ved hvor man kan købe et produkt fra Motip,

jeg har malet mine udstødningsforrør med motip auto spray som skulle kunne
holde
til 600grader, men skidtet er bl.a. skaldet af nogle steder og ret grim og
rustet.

bo-gsxR

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 16-08-03 22:57

Frank Verner Thomsen wrote:

> [...]
> kunne holde
> til 600grader, men skidtet er bl.a. skaldet af nogle steder og ret

Til udstødningen, kan du bare bruge pejsemaling...
Jeg har malet mine forrør med morsø pejsemaling på spraydåse, det har holdt
4 måneder uden problemer

--
mvh Claus