padborg park lørdag
Fra : Niels Jensen

Dato : 15-08-03 09:41

hej NG

Ja så er det i morgen lørdag at vi skal ned til Padborg Park og kører lidt
ræs.
Alle er velkommen til at kigge forbi og få en snak.

Hvis du vil vide mere om arrangementet så kig på dk.binaer.motor

Mvh. Niels Jensen

Fra : Peter Aagaard

Dato : 15-08-03 23:21

Niels Jensen wrote:
> hej NG
>
> Ja så er det i morgen lørdag at vi skal ned til Padborg Park og kører
> lidt ræs.

Jamen så vil jeg bare sige rigtig god fornøjelse... og ja jeg er lidt
misundelig, men konen tillader ikke mere af den slags lige foreløbig

Mvh. Peter
(RSV Mille, forresten så i Master-Bike testen på DVD, den er bare for fed og
sikke en superbike vinder: