jo det var et super arrangement fra TMP side på en 13 scala vil jeg bedømme
den til et 10 tal med pil op
for de grønne af os var der hjælp at hente fra masterkørende, de gule kunen
næsten selv og hvis det kneb var masterne der ...man skulle bare spørge.
min mille som kom med fabriks affjedrings opsætning....ja det virkede
ikke...hver gang peter rahbek sagde at jeg skulel køre hurtigere skred
bagenden ud....en fortalte mig at det var 30-40 cm.....nå men over i pitten
stod rene prang og thorbjørn....thorbjørn kigge 2 gange på cyklen og rystede
på hovedet....så kom han med et par fast nøgler og 15 min senere var min
cykels affjedring sat op.....inden jeg forlod deres telt fortalte han mig
hvad der eller kunne gøres....hvis jeg ikke var helt tilfreds......
på andet pas ja der var cyklen 100% bedre, nu begyndte den bare at
virke....men efter mit styrt sidste år...kan man godt mærke
underbevidstheden arbejde på at få resten af hjernen til at panikke ved
ethvert lille bumb der er i svingene...så hastigheden blev kun marginalt sat
i vejret for mit vedkommende.
3 pas affjedringen returdæmpning var løsnet lidt mere og cyklen opførte sig
en del bedre end 2 pas.....men nu blev der kørt på langbanen....og min panik
og dermed stivhed betød at jeg aldrig rigtig fik has på de nye sving som
langbanen nu tilbyder....på sidste omgang...kører jeg igennem noget støv en
foran kørende har virvlet op..og da det er passeret er der vand på
indersiden af kåbeglasset.
tilbage i pitten snakker jeg atter med thorbjørn og rene prang.....de
besluitter sig for at hive cyklen over i deres mekanikker telt...har finder
de at køleren er revnet der hvor beslaget sidder så det kan ikek engang bare
smide lidt araldit på....de tager derfor køleren ned i anderstorp by og får
den loddet, da de er færdige med cyklen....siger rene at jeg lige skal køre
et pas og se om den virker.....jeg sprøg hvad de skal have for
reperationen....300 dkr !!! det er nok den biligste værksted reparation jeg
nogensinde har fået lavet...cyklen virker selvføgelig....og jeg mangler kun
det sidste pas på langbanen...jeg føler mig dog ikke helt frisk mere...så
jeg beslutter mig for at kalde det kvit. vi pakker sammen mens vi venter på
at morten skal blive færdig på det gule hold....og så kørte vi hjem ad
sammen med jakob.....efter optankning går det bare hjem ad....jeg havde
aftalt med jakob og morten at 140 km/t på motorvejen nok var maks da
svenskerne har 40% overskridelse før man mister kortet.....jakob kendte
vejen hjem og derfor hænger vi efter ham men han må have misforstået det med
140 km/t som maks og 140 i gennemsnit, for det ganske ganske rapt
hjemad....jeg lander i ringsted 2015 - og karin lander 2115 men hun har også
presset poloen på vej hjem plus hun lige skulle omkring rødovre med lidt
tasker og sådan.
i øvrigt peter..så kan jeg fortælle at luftmadras heller ikek er det
bedste.....karin og min dobbelt madras som vi pumpede op før vi tog ned og
spise havde ca 1/4 lufttilbage da vi lagde os ind og 1 time senere sov vi på
jorden ......jeg tror at vi køber de der selvoppustelige til næste
gang......men jeg tror det med at sove halvdårligt er noget der høre til for
os uprofessionelle kørere
Lasse
Mille & Karin & Neelix