Nyt Aprilia forum
Fra : Jacob Hornemann

Dato : 14-08-03 22:08

Kig forbi det nye forum for alle med interesse i Aprilia motorcykler:
http://groups.msn.com/danskapriliamcforum

Der er ikke så meget indhold endnu, men jeg håber mede tiden, at
Aprilia-folket vil hjælpe med at gøre det interessant.
Velkommen til!

-Jacob
RSV Mille

Fra : Peter Aagaard

Dato : 14-08-03 22:53

Jacob Hornemann wrote:
> Kig forbi det nye forum for alle med interesse i Aprilia motorcykler:
> http://groups.msn.com/danskapriliamcforum

Det var da på tide der kom sådan et forum

> Der er ikke så meget indhold endnu, men jeg håber mede tiden, at
> Aprilia-folket vil hjælpe med at gøre det interessant.
> Velkommen til!

tak for det.

Mvh. Peter
(RSV Mille)