Bandholm 30?
Fra : morten

Dato : 14-08-03 19:04

Har ikke været i stand til at finde grundlæggende oplysninger omkring
Bandholm 30.
Er der nogle herinde, som kender kølvægt og kølmateriale på BA 30?
Evt. skrogkonstruktion?

Fra : Peter Jørgensen

Dato : 14-08-03 21:34

se her http://www.udkig.dk/yyshow.jsp?id=BANDHOLM30&pr=823
hilsen Peter

Fra : morten

Dato : 15-08-03 13:08

"Peter Jørgensen" <"(xxx)powerami@get2net.dk"> wrote in message news:<ljS_a.7035$L64.4920@news.get2net.dk>...
> se her http://www.udkig.dk/yyshow.jsp?id=BANDHOLM30&pr=823
> hilsen Peter

Jo der har jeg skam kigget, men der står intet om kølvægt el.
kølmateriale. De øvrige data stemmer vist heller ikke!

Fra : sivsen

Dato : 17-10-03 01:34

"Peter Jørgensen" skrev d. 14-08-03 21:34 dette indlæg :
> se her http://www.udkig.dk/yyshow.jsp?id=BANDHOLM30&pr=823
> hilsen Peter
> "morten" <moco_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min egen er med blykøl, men jeg kender ikke kølvægten. Bådens vægt er
nok omkring 4,5tons og den stikker ca. 1,65 m

http://www.kandu.dk/