Laser K2 - SlipOn?
Fra : Sand

Dato : 05-04-01 10:15

Da min gamle Marving SlipOn er ved at være slidt og har tendens til at
starte bilalarmer, skal jeg have fundet en afløser.
SlipOn'en skal sidde på Bol d'Orens originale 4-1 forrør, evt. med et
mellemrør og her har jeg jo så set mig lidt lun på Laser K2, som skulle
være lavet til de forrør.

Nogen der har erfaringer med den eller andre?

Mvh. Sand

--
Mvh. Sand

Fra : sbh

Dato : 05-04-01 11:29

> Nogen der har erfaringer med den eller andre?

Jeg havde på et tidspunkt en Laser K2 monteret på min gamle BolD`or, den
giver en god lyd, men larmer nok lige til den gode side... men hvis det er
det du vil have, så er den ok !!
Kvalitetsmessigt er Laser også helt ok, du må ikke forvente at få flere hk
ud af cyklen, jeg mistede ca 5hk på at montere 4-2-1 !! men den sagde "HØJT"
og det var sjovt dengang !!

Steen
GSX1100 F 95`

Fra : Brian

Dato : 05-04-01 15:22

Hvis du finder en der er fed så sig lige til. min gamle potte er snart
brændt af.

Brian W.

4 i 1 men som ikke aner hvad for en potte der er på.( Ihvertfald ikke
original, for jeg har selv skilt den ad og sat ny uld, og svejset
trådgitteret op igen.

--
Sand <a.pedersen@tricon.dk> skrev i en