Skovsøen i morgen?
Fra : Brian

Dato : 13-08-03 18:26

Jeg skulle spørge fra Honda-Pigen om der var nogen lækre Drenge-MC'ere der
kom til Skovsøen i morgen. Hun ville vist ud og flirte lidt, og ja, så må
jeg jo bare følge med :(
(Det gør jeg dog også gerne).
Jeg har clearet med Familien, og jeg må godt komme ud og lege*G*
Så kl. 19. er Honda-Pigen og jeg at finde ved Broen ved Skovsøen.
Men, er der andre der kigger forbi, trods DMI's ikke helt så lyse udsigter?
http://www.dmi.dk/vejr/7dgnland/7dgnland.txt.html

Brian og Honda-Pigen.
(Som frygter at sommeren snart er forbi).

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-08-03 18:42

> Men, er der andre der kigger forbi, trods DMI's ikke helt så lyse
udsigter?

hvis det holder tørt kigger jeg da ud

Thomas Jensen
XJ600s div ´96