Off topic og alligevel - Harboe Dark Bear
Fra : Thomas

Dato : 12-08-03 21:59

Hej NG

Lidt off topic og alligevel ikke. Det har en del med mc at gøre, det drejer
sig om det vi gør når vi IKKE kører, nemlig drikker øl

Var det ikke i denne gruppe vi diskuterede Harboes Dark Bear på et
tidspunkt? En eller anden sagde at de kom jævnligt i butikkerne, men jeg har
ikke set dem det sidste års tid ;( En af de bedste øl jeg har smagt,
nemlig. Jeg sidder nu og trøstedrikker med en Carlsberg Dark

Håber at vedkommene fra sidst har oplysninger om denne øl

Mvh

Thomas

Fra : René Hansen

Dato : 12-08-03 22:06

Hva' er det nu lige for en bjørn?

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-08-03 22:21

> [...]
smagt,
> nemlig. Jeg sidder nu og trøstedrikker med en Carlsberg Dark

Har du prøvet "ALE" fra Refsvindinge-bryggeriet på Fyn ?

Damn good beer......
--
Brian Sørup
::::::::::::::::::::::::::::

Fra : Thomas

Dato : 12-08-03 22:37

Yup, en superlækker øl at skylle dagens oplevelser i trafikken ned med

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-08-03 10:51

Thomas wrote:
> Yup, en superlækker øl at skylle dagens oplevelser i trafikken ned
> med

Damn jeg gik i 3. år i skole med ejerens søn, uden at få tilkæmpet mig en
smagsprøve... Hvor kan kan købe sådan en ALE ?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Soren Lindholt

Dato : 13-08-03 10:58

Anders Houmark <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in article
<yQn_a.49883$Kb2.2225202@news010.worldonline.dk>...
> Damn jeg gik i 3. år i skole med ejerens søn, uden at få tilkæmpet mig en
> smagsprøve... Hvor kan kan købe sådan en ALE ?

Alta plejer at ha dem
--
Soren
http://motortosse.dk

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-08-03 15:47

Anders Houmark <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

> Damn jeg gik i 3. år i skole med ejerens søn, uden at få tilkæmpet
> mig en smagsprøve... Hvor kan kan købe sådan en ALE ?

Eller direkte på bryggeriet, i klubben er det foretrukne mærke "Ale No16"
Refsvindinge Bryggeri og Maltgøreri
Nyborgvej 80
Refsvindinge
DK-5853 Ørbæk

Men husk og ring i forvejen for at være sikker på der er noget klar

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : HKL

Dato : 15-08-03 21:05

> Har du prøvet "ALE" fra Refsvindinge-bryggeriet på Fyn ?
>
> Damn good beer......
Ja, Ale'en er er super øl......MEN tag lige og smag på en af deres
Stout's...........YUMMI

/Henrik

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-08-03 22:37

> [...]
> ikke set dem det sidste års tid ;( En af de bedste øl jeg har smagt,
> nemlig. Jeg sidder nu og trøstedrikker med en Carlsberg Dark

Har du prøvet Fugelsang pils? Det er gut ! Harboe er vel bare en Netto øl :)

> Mvh
>
> Thomas

Thomas

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 13-08-03 16:20

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@REMOVEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

SNIP
> Har du prøvet Fugelsang pils? Det er gut ! Harboe er vel bare en Netto øl
:)
SNIP

En Fuglsang blackbird er absolut ikke af vejen, de har osse lige lavet en ny
øl "Birdie", det er en øl med grapesodavand i - den er meget frisk

--
mvh Claus
(ikke på nogen måde i forbindelse med fuglsang bryggeriet,)

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 12-08-03 23:18

Thomas wrote:
> [...]
> jeg har ikke set dem det sidste års tid
>
> Håber at vedkommene fra sidst har oplysninger om denne øl

Købte 3 kasser Harboes Dark Bear (grøn dåse-øl) i dyskland for 2-3 måneder
siden, sidder lige nu på din opfordring og nyder en lige nu, tak for
reminderen

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-08-03 06:33

Thomas <bambanos@hotmail.com> wrote:
> Hej NG
>
> Lidt off topic og alligevel ikke. Det har en del med mc at gøre, det
> drejer sig om det vi gør når vi IKKE kører, nemlig drikker øl

[snip]

Hvem vi?
Jeg vil hellere ha´vin - (en ornlig)

Fra : Freddy Lang

Dato : 13-08-03 07:08

Thomas wrote:
> Hej NG
>
> Lidt off topic og alligevel ikke. Det har en del med mc at gøre, det
> drejer sig om det vi gør når vi IKKE kører, nemlig drikker øl

Jeg er desværre ked af at måtte meddele, at jeg så er en temmelig atypisk
"biker".... jeg drikker aldrig øl... jeg kan simpelthen ikke li' det stads.

(Forskellen på at slikke f*sse og drikke en øl? Jo, øllet bliver ved med at
smage af tis... (sorry, jeg kunne sq ikke la' være...))

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-03 14:14

> (Forskellen på at slikke f*sse og drikke en øl? Jo, øllet bliver ved med
at
> smage af tis... (sorry, jeg kunne sq ikke la' være...))

....du trænger vist til at få udvidet din horisont på _begge_ områder!! Hvis
du kommer til byen kan jeg hjælpe dig med mindst det ene....

mvh jan

--
Ølbaren i Elmegade. ...mest for ølnydere.
http://oelbaren.dk

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=207

Fra : Freddy Lang

Dato : 13-08-03 22:11

Jan Hansen wrote:

> ...du trænger vist til at få udvidet din horisont på _begge_
> områder!! Hvis du kommer til byen kan jeg hjælpe dig med mindst det
> ene....

Min kæreste mener ikke jeg har problemer på nogen af de to nævnte
områder.... hun er glad for, at jeg ikke drikker øl... og tjah, hun er også
fuldt ud tilfreds med tingenes tilstand hvad det andet angår.... så jeg tror
jeg må takke nej til dit ellers fine tilbud.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-08-03 15:02

> Jeg er desværre ked af at måtte meddele, at jeg så er en temmelig
> atypisk "biker".... jeg drikker aldrig øl... jeg kan simpelthen ikke
> li' det stads.

Helt fint med mig. Jeg holder mig normalt til Cola.

Derudover synes jeg heller ikke at øl og motorcykelkørsel spænder ret godt
overens.
Kan man holde det adskilt er det fint, men jeg oplever at folk åbenbart ikke
mener det er noget problem at drikke øl, selv om de ved at de snart skal ud
at køre igen. Det synes jeg ikke er så heldigt.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-08-03 17:04

Martin Sørensen wrote:

> Helt fint med mig. Jeg holder mig normalt til Cola.

Det skidt ødelægger jo tænderne! Næ du, drik nogle bajere
--
mvh Jes Vestervang - der vist får svært ved at overbevise nogen fra DFM om
at jeg ikke kan lide øl

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-08-03 16:28

> Det skidt ødelægger jo tænderne! Næ du, drik nogle bajere

Som om det er bedre for tænderne.

Næh, et glas kold mælk er heller ikke at foragte, og det går ihvertfald ikke
ud over tænderne, tværtimod..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-08-03 16:40

Martin Sørensen <mos@FJERNlaxity.dk> wrote:

> Som om det er bedre for tænderne.
>
> Næh, et glas kold mælk er heller ikke at foragte, og det går
> ihvertfald ikke ud over tænderne, tværtimod..
>
> signing off.. Martin Sørensen

Ja, bisserne skal der passes på, kom i tanker om denne metode:
http://www.senior98.dk/billeder/funpics/image/TASTE[1].jpg

Fra : Freddy Lang

Dato : 13-08-03 22:15

Martin Sørensen wrote:

> Helt fint med mig. Jeg holder mig normalt til Cola.

Det har jeg det også meget bedre med.

> Derudover synes jeg heller ikke at øl og motorcykelkørsel spænder ret
> godt overens.

Deri er jeg rørende enig.

> Kan man holde det adskilt er det fint, men jeg oplever at folk
> åbenbart ikke mener det er noget problem at drikke øl, selv om de ved
> at de snart skal ud at køre igen. Det synes jeg ikke er så heldigt.

Også enig. Desværre ser man det bare lidt for ofte.