Frækt: Udstødning stjålet i Århus!
Fra : Hans Erik Elley - mc~

Dato : 12-08-03 21:05

Jacob fra klubben (www.mcpilots.dk) ringede lige, og fortalte at
nogen havde stjålet hans slip-on Akrapovic fra hans R6'er i det
indre Århus! Akra'en var simpelt hen blevet skruet af, boltene lå
endda pænt ved siden af.
HVAD ER DET LIGE DER SKER??? MC'ister stjæler fra MC'ister
er sgu' da det laveste, jeg ihvertfald kan komme i tanke om!
-hvem eller hvad skulle man ellers bruge Akra'en til??

Hvis nogen af jer skulle falde over en der 'lige har fået en Akra' til
sin R6'er "billigt" kan i jo foretage jer respektivt...
Der er forresten en mindre synlig ridse på ydersiden, ved sammenføjningen
idet cyklen (også!) har været væltet, og potten dermed blev ridset.
Ridsen er iflg. Jacob blevet slebet med fint sandpapir, som ses svagt...

F... hvor er det frækt!
Skam jer (dig)!

Fy-hilsen
H@ns Erik
www.mcpilots.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-08-03 22:56

> [...]
> HVAD ER DET LIGE DER SKER??? MC'ister stjæler fra MC'ister
> er sgu' da det laveste, jeg ihvertfald kan komme i tanke om!

Tja, motorcyklister repræsenterer jo hele befolkningen og også tyve, røvere,
mordere og hvad ved jeg. Der er bare nogle der ikke kan tænke ud over deres
eget ego.

> -hvem eller hvad skulle man ellers bruge Akra'en til??

Nogle knallert-brianer (no offence til alle der hedder Brian) der ville
prøve at voldtune en scooter? At de så ikke kan få den til at virke er så
noget helt andet..

> Hvis nogen af jer skulle falde over en der 'lige har fået en Akra' til
> sin R6'er "billigt" kan i jo foretage jer respektivt...
> F... hvor er det frækt!

Absolut. Jeg er målløs over at folk finder på at stjæle. Jeg forstår ikke at
de kan være så ligeglade. Nå, jeg håber at den bliver fundet og tyven får en
passende straf, selv om sådan noget desværre ikke bliver straffet mere end
en løftet pegefinger i de fleste tilfælde jeg kan komme i tanke om.

> Skam jer (dig)!

Hov hov, jeg er skam ikke involveret.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 12-08-03 23:05

Hans Erik Elley - mcpilots.dk <hansXerik@mail.dk> skrev i en
[...]

Der er da en der er igang med at samle sig en hybrid 600'er:
Indtil videre har han Anders R.'s ZX-motor og en Akrapovic slip-on'er !

--
Armand.

Fra : Megas

Dato : 13-08-03 02:11

Armand wrote:

> Der er da en der er igang med at samle sig en hybrid 600'er:
> Indtil videre har han Anders R.'s ZX-motor og en Akrapovic slip-on'er
> !

Garanteret det samme tyvagtige laban der har stjålet min bedre halvdels
mountainbike.. (Bli´r sguda i det mindste en interessant 600) :D

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Jan Vagle

Dato : 13-08-03 01:13

Hans Erik Elley - mcpilots.dk wrote:

> [...]
> idet cyklen (også!) har været væltet, og potten dermed blev ridset.
> Ridsen er iflg. Jacob blevet slebet med fint sandpapir, som ses svagt...

For et lorteland..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-08-03 07:45

Det var sa.....

Skal nok holde et vågent øje.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Pwh

Dato : 13-08-03 09:38

> [...]
> nogen havde stjålet hans slip-on Akrapovic fra hans R6'er i det
> indre Århus! Akra'en var simpelt hen blevet skruet af, boltene lå

Det har jeg selv været ude for her i Kbh, jeg fik hugget enderne
til mine Jollymoto potter på min daværende Rd'er.
Hold da kæft hvor var jeg negativ den dag :-@

/Jens Kwak KR-1

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-08-03 10:06

> Det har jeg selv været ude for her i Kbh,
Samme her - der røg en potte i valby for godt et år siden

/A

Fra : Spiff

Dato : 13-08-03 10:56

"> > Det har jeg selv været ude for her i Kbh,
> Samme her - der røg en potte i valby for godt et år siden

Hva. f.... er det for noget @§&¤$¤!

Man sku f... fremstille en atrap MC med indbygget spængladning der gik af nå
en idiot pillede ved den.
Nå jeg skulle bare lige have luft for mine agrationer over for den
laverestående livsform.

MVH
Jesper

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-08-03 11:46

"fremstille en atrap MC med indbygget spængladning........."

Jeg får helt lyst til at forsøge at indbygge et el-hegn. 5-9kV skulle nok få
de fleste til at holde fingerne væk. En skam det er ulovligt, og vist kan
straffes hårdt. Tyve har det for nemt

Fra : Pwh

Dato : 13-08-03 12:14

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
> nok få de fleste til at holde fingerne væk. En skam det er ulovligt,
> og vist kan straffes hårdt. Tyve har det for nemt

Ja, og farer man ud og giver dem nogle bøllebank med et baseballbat
er det sgu dig der bliver straffet og pålagt erstatning :-II

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 13-08-03 12:12

Spiff wrote:
> [...]
> gik af nå en idiot pillede ved den.
> Nå jeg skulle bare lige have luft for mine agrationer over for den

Hvad så hvis du søvndrukken en morgen selv kom til at tage den ved en fejl ;)
I sådan nogle tilfælde bliver man sgu tilhænger af offentlig piskning igen :)

/Jens

Fra : Spiff

Dato : 13-08-03 12:29

> Hvad så hvis du søvndrukken en morgen selv kom til at tage den ved en fejl
;)

Den skulle selvfølgelig stå et andet sted for hvis der gik en rotte fælden
så gider jeg ikke have spoleret min nattesøvn af den grund

Jesper (kun ejer af en ægte bandit)

Fra : Pwh

Dato : 13-08-03 12:10

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:
> Samme her - der røg en potte i valby for godt et år siden
>
> /A

Det her var sgu også i Valby, på Kjeldsgårdsvej. Det er måske
en udstødningsmafia der holder til der ude :-?

/Jens

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-08-03 16:53

> Det her var sgu også i Valby, på Kjeldsgårdsvej. Det er måske
> en udstødningsmafia der holder til der ude :-?

Ifølge krak er der kun 2.8km derover ... Jeg regner godt nok ikke med at
tyvene har kunnet bruge min ginaelli potte til noget da den er lavet
specifikt til min model.....

Men de havde også efterladt møtrikker mm men bukket stag-boltene ved
topstykket og tog også noget hjulophæng med ....

--
/Anders Majland Denmark DMCN# 305
/Aprilia Leonardo 150 '98 60Mm