Lygte justering på ZX10
Fra : HKL

Dato : 12-08-03 11:30

Hej

Var ude og køre en tur fredag aften, faktisk var det min første tur i mørke
på 10'ern, men hold da helt....... ALLE blinkede af mig da mit lys lyser
lige op i himlen (næsten). Hvordan justerer jeg lygten på en Kawasaki ZX10?,
Haynes siger ikke rigtigt noget om det.

/Henrik

Fra : Loonie

Dato : 12-08-03 12:05

Se på side 1-16 til 1-17 i Haynes manualen.

Ellers så er der to justeringsskruer som du kan tilgå på den forreste del af
kåben, underside lige under lygten.

ZX-10 hilsen!

Fra : Megas

Dato : 12-08-03 13:23

HKL wrote:
> [...]
> mit lys lyser lige op i himlen (næsten). Hvordan justerer jeg lygten
> på en Kawasaki ZX10?, Haynes siger ikke rigtigt noget om det.

Du ska bare gi´ den nåwed mindre gas :D

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas