T&S Motor-side
Fra : Hekto

Dato : 12-08-03 09:56

Når jeg forsøger at åbne siden med vurderinger hod T&S, kommer der bare
en side op der siger:

Nu åbnes Motor-Vurderingers browser vindue - vent venligst.
Du du bliver nu ført tilbage til Toldskats hjemmeside.

Nogen der har en idé om hvorfor?
Jeg har tidligere kunnet se den, også med Norton Interbet Security
installeret.

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : John Jensen

Dato : 12-08-03 11:59

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har en idé om hvorfor?
> Jeg har tidligere kunnet se den, også med Norton Interbet Security

Jeg har det samme problem, så jeg vil også gerne høre "løsningen"

/ John

Fra : Lilli og John

Dato : 12-08-03 12:03

Hej.
Hvis du har en pop-up-stopper, skal du slå den fra, da siden åbner i et nyt
vindue.

Hilsen John

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-08-03 12:20

Jeg tror de har generelle problemer pt. Jeg havde problemer i går aftes. Jeg
prøvede dog ikke deres "motorsektion".

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail..com ?

Fra : Richard

Dato : 12-08-03 16:43

Hekto wrote:

> [...]
>
> Nu åbnes Motor-Vurderingers browser vindue - vent venligst.
> Du du bliver nu ført tilbage til Toldskats hjemmeside.

Sikkert sommervarmen
- fik du iøvrigt den mail jeg sendte til din dfm-adresse igår, Hekto?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Hekto

Dato : 15-08-03 10:26

In article <bhb23c$krp$2@sunsite.dk>, Richard says...
> - fik du iøvrigt den mail jeg sendte til din dfm-adresse igår, Hekto?

Fra : Richard

Dato : 15-08-03 11:11

Hekto wrote:

> In article <bhb23c$krp$2@sunsite.dk>, Richard says...

Så sender jeg den igen. Hm, satte ellers . i stedet for DOT'en.