Erfaringer med Steens mc center i Esbjerg
Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-08-03 22:48

Hejsa,

har set på et par cykler ved Steens mc center i Esbjerg.

Jeg kan ikke finde en anmeldelse på www.dmcn.dk, så jeg vil høre om folks
erfaringer med stedet.

På forhånd tak

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-08-03 06:29

Thomas Jensen <thomas@thomas-jensen.dk> wrote:
> Hejsa,
>
> har set på et par cykler ved Steens mc center i Esbjerg.

> [...]

Jeg køber *ikke* brugt MC hos Steens.
Værkstedet har været ok, men nu har både Kim og Glenn søgt væk.

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-08-03 07:00

> Jeg køber *ikke* brugt MC hos Steens.
> Værkstedet har været ok, men nu har både Kim og >Glenn søgt væk.

Tak for svaret, de to jeg har kigget på er begge cbr600ére fra 1999 med
menholdsvis 11 og 30 kkm på klokken.

Jeg ved ikke hvor mget værkstedet har behøvet at rodde i dem.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 12-08-03 18:33

> Tak for svaret, de to jeg har kigget på er begge cbr600ére fra 1999
> med menholdsvis 11 og 30 kkm på klokken.
>
> Jeg ved ikke hvor mget værkstedet har behøvet at rodde i dem.

Nej, jeg mener dermed også bare at det er betegnende for "kulturen" på den
arbejdsplads, at de 2 dygtigste finder andet arbejde. Hvordan værkstedet er
nu, skal jeg ikke kunne sige.