Mc beklædning - køb online...
Fra : Martin Leong

Dato : 10-08-03 19:49

Hej NG

Jeg har tænkt mig at investere i en mc-jakke og tænkte om der var penge at
spare ved at købe over nettet? Hvis der var nogen der kunne henvise til en
forhandler (evt. en jakke de selv havde erfaring med) ville det være kanon.
Jeg havde tænkt mig at bruge mellem 1500-2000 kr. Det skal helst være en
Goretex jakke til hverdagsbrug, gerne med beskyttelse der hvor det nu er
vigtigt

På forhånd tak
Martin Leong

Fra : Palle Iversen

Dato : 10-08-03 23:00

www.mconline.dk

De er helt kanon at handle med og tøjet er 1 klasse, kan kun anbefales.

mvh
Palle
www.mz.amok.dk

Fra : emil

Dato : 11-08-03 19:04

"Palle Iversen" <palle@privat.dk> wrote in message news:<3f36c048$0$5190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> www.mconline.dk
>
> De er helt kanon at handle med og tøjet er 1 klasse, kan kun anbefales.
>
> mvh
> Palle
> www.mz.amok.dk

Har du prøvet deres Safety1st bukser??

Emil

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-08-03 19:25

"emil" <emilpaulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet deres Safety1st bukser??
>
> Emil

Jeg prøvede dem der blev solgt i Bilka, og det tiltalte ikke mig. Remmene
der holder foret på plads i bukserne går simpelthen i stykker første gang du
tager bukserne af, med mindre du er uhyre forsigtig.

Mvh Thomas

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-08-03 20:20

Thomas Buus Andersen wrote:
> "emil" <emilpaulsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>>> Palle

> [...]
> Remmene der holder foret på plads i bukserne går simpelthen i stykker
> første gang du tager bukserne af, med mindre du er uhyre forsigtig.

Ikke for at være provokerende, men tror du ikke bare, at du har rykket noget
velcro fra hinanden? Det er jo ikke ligefrem alle bukser, der bruger sådan
noget i stedet for knapper, så det var du måske ikke vant til. Det er
faktisk et seriøst spg fra min side

Jeg har et sæt (jakke, bukser, handsker, støvler) fra dem og jeg er godt
tilfreds. Jeg har ikke prøvet at vælte med det endnu, men pasformen er god
til mig og kvaliteten virker fornuftig.

mvh Jacob Larsen - GS500E

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 12-08-03 11:14

"Jacob Larsen" <jacobl@FJERNDETTE.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> velcro fra hinanden? Det er jo ikke ligefrem alle bukser, der bruger sådan
> noget i stedet for knapper, så det var du måske ikke vant til. Det er

Det var skam ikke provokerende. Men nej - de bukser de havde var kun
forsynet med stopper der gik igennem en anden strop der var syet på foret.
Muligvis udstyret med en knap, det husker jeg ikke.
Men det korte af det lange er, at stoppernes sygninger ikke holdte til at
man trak foden ud af buksebenet uden at holde igen i foret. Det problem har
mine Held bukser heldigvis ikke :)

> mvh Jacob Larsen - GS500E
Thomas

Fra : Jacob Larsen

Dato : 12-08-03 15:14

> [...]
> til at man trak foden ud af buksebenet uden at holde igen i foret.
> Det problem har mine Held bukser heldigvis ikke :)

Nåh ok, sådan er mine bukser ikke konstrueret. Man skal nok lige kigge på
modellerne inden man bestemmer sig så. Personligt synes jeg, at det velcro
mine har er lidt besværligt, og jeg ville foretrække knapper, men generelt
er jeg godt tilfreds. Jeg bruger heller aldrig foret alligevel, så det er
vel lidt ligemeget.

mvh Jacob Larsen - GS500E

Fra : Palle Iversen

Dato : 12-08-03 00:21

Det som de har i Bilka er ikke det tøj, som de selv sælger, og kan ikke
derfor ikke sammenlignes. Bukserne er helt helt ok, men da vi jo ikke er
bygget ens, ja så vil der jo være flere meninger om det, men får man noget,
som man ikke kan bruge, så sendes det blot retur, og du får dine penge
tilbage.
Hvordan det sidder hvis man har tanktasken siddende permenet på kroppen ved
jeg ikke, men så kan man jo få det bygget efter mål.

Palle

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-08-03 08:21

> [...]
> Jeg havde tænkt mig at bruge mellem 1500-2000 kr. Det skal helst være en
> Goretex jakke til hverdagsbrug, gerne med beskyttelse der hvor det nu er

Så vil jeg nok forslå dig en Vanucci Airguard, med Airbag system. Koster
blot 200 euro hos Louis.de (art. 20514004)
Portoen er 6,5 Euro.

> På forhånd tak
> Martin Leong
Thomas