Loctite 243 i Fredericia?
Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-08-03 12:20

Jeg skal bruge noget Loctite 243 til at sikre låseboltene i mit fortandhjul.
Er der nogen i Fredericia-området der har et par dråber jeg kan få, eller
ved hvor jeg køber en lille flaske henne?

KS-Motor havde ikke mere på lager, og de tankstationer jeg har kigget på,
har det heller ikke, men det er jo også en lidt speciel vare.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Peter M

Dato : 10-08-03 14:52

> Jeg skal bruge noget Loctite 243
> Er der nogen i Fredericia-området der har et par dråber
> jeg kan få,

Hej Martin

Hvad med alm 10 sek lim, kan du bruge det ?
Jeg tror at hvis du bruger det i begrænsede mængder at du nok skal kunne
få det fra hinanden igen

Hvis det har din interresse har jeg da en tube du kan få lidt af.

Tuben ligger på Nørrebrogade i Fredericia

mvh
Peter M.

Ps. jeg kan da også om nødvendigt få fa i en tube boltelim til i morgen
(mandag) efter fyraften (kl 1400 (hjemme kl 1415))

Fra : Martin Sørensen

Dato : 10-08-03 15:39

> Hvad med alm 10 sek lim, kan du bruge det ?

Nej, det har jeg masser af, men det tror jeg ikke virker til formålet.
Det skal være til at få fra hinanden igen, og Loctite 243 er også
olie-bestandig, hvilket må være nødvendigt ved et fortandhjul.

> Jeg tror at hvis du bruger det i begrænsede mængder at du nok skal
> kunne få det fra hinanden igen

Det vil jeg ikke forsøge mig på. Det er jo ikke en RD'er jeg har.

> Ps. jeg kan da også om nødvendigt få fa i en tube boltelim til i
> morgen (mandag) efter fyraften (kl 1400 (hjemme kl 1415))

Hvad er det for noget boltelim? Det skal være designet til at kunne skrues
fra hinanden igen, og ikke være beregnet til bolte, der aldrig skal skilles
af igen.
I så fald så siger jeg mange tak, og jeg er sikkert ikke hjemme før kl. 17
alligevel.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Grunnet

Dato : 11-08-03 16:33

Martin Sørensen skrev:
> [...]
>
> KS-Motor havde ikke mere på lager, og de tankstationer jeg har kigget
> på, har det heller ikke, men det er jo også en lidt speciel vare.

Så lige idag at de har det i Bildillen på Vejlevej

Hilsen Steen
GL500 SilverWing '84
steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk
http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere, men Intet om MC)

---

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-08-03 23:02

> Så lige idag at de har det i Bildillen på Vejlevej

Ah, tak for det. Der må jeg lige smutte en tur ud forbi imorgen så.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 11-08-03 23:38

Martin Sørensen <mos@FJERNlaxity.dk> skrev i en

> Ah, tak for det. Der må jeg lige smutte en tur ud forbi imorgen så.

Jeg glemte såsgu'daforsøren at minde dig om at du kunne have brugt tiden på
Nørremarken her til aften på at få låst dem v.h.a. Kun-Race's locktite

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-08-03 23:48

> Jeg glemte såsgu'daforsøren at minde dig om at du kunne have brugt
> tiden på Nørremarken her til aften på at få låst dem v.h.a.
> Kun-Race's locktite

De er skam låste, da jeg ikke har skiftet kædekit endnu. Jeg ville bare
gerne sikre mig at jeg havde det hele, inden jeg begyndte at skille skidtet
fra hinanden, så jeg ikke risikerer at have en motorcykel stående i en hel
uge der ikke kan køre..

Har jeg skaffet alle delene på forhånd kan operationen jo snildt klares på
en aften.
Men ellers tak for tilbuddet.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 13-08-03 17:35

> Så lige idag at de har det i Bildillen på Vejlevej

Så fik jeg det købt, men jeg må sige at det var lidt dyrere end jeg først
regnede med. 75,- for 5g, det er en kilopris på 15.000,-.

Men det er jo nok også begrænset hvor meget man bruger af det, så jeg har
sikkert nok til de næste mange år..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : TA

Dato : 12-08-03 14:48