/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Ulykken i Svendborg...
Fra : Allan


Dato : 10-08-03 09:44

Hvordan gik det med ham!? En suki 600 f var røget i jorden oppe på
mølmarksvej. Den så temmelig smadret ud. Det var den typiske
"venstresvingenede bil - kombineret med overhalende motorcykel"-ulykke...

Mvh
Allan



 
 
Anders Houmark (10-08-2003)
Kommentar
Fra : Anders Houmark


Dato : 10-08-03 13:49

Allan wrote:
> Hvordan gik det med ham!? En suki 600 f var røget i jorden oppe på
> mølmarksvej. Den så temmelig smadret ud. Det var den typiske
> "venstresvingenede bil - kombineret med overhalende
> motorcykel"-ulykke...

Hej Allan
Det var faktisk en af mine venner ham MC gutten ramte - og han var 100% selv
ude om det, det kan der ingen tvivl være om.. Selvom det da er synd for
manden

Flere vidner havde set ham køre ca. 120 km/t og zig-zagge mellem bilerne for
at komme frem.. op ad Mølmarksvej altså (til udenforstående kan siges at det
ikke ligefrem er den bedste vej at køre stærkt på, jeg vil faktisk betegne
den som en af de værste i hele Svendborg: Dårlige oversigtsforhold, 50km/t
hastighedsbegrænsning og masser beboelse og sideveje på hele den snoede
vej).
Nå men min ven sagde at han havde holdt og ventet på modkørende biler var
forbi sådan han kunne lave venstresving.. Og så hører han bare en som
bremser helt vildt, og da han kigger i bakspejlet ser han en MC komme
zig-zaggene og slingrende hen imod bilen, og han når ikke at gøre noget som
helst før MC'en torpederer bilen med ~ 50-60km/t. Han skubbede bilen 3-4
meter fremad fordi min ven holdte i 1.gear. Min vens bil er højst
sandsynligt total skadet, hele bagenden er trykket gevaldigt.

MCisten lå og rodede rundt på asfalten og græd og havde det vist ikke særlig
godt, da min ven ca. 10 sekunder efter var ude af bilen, og der blev så
ringet efter politi og ambulance.. Da han så senere ringede til politiet for
at høre hvordan mc'isten havde det, fik han af vide at han havde brækket
kravebenet, hans hofte var gået af led og han havde punkteret en lunge!

Lige efter ulykken skulle motorcyklisten have påstået at han havde overholdt
fartgrænserne, men det grinte vidnerne lidt af, og da politiet havde målt
hans bremsespor til at være omkring 8meter indrømmede han, at han nok havde
været lidt over grænsen..


--
Anders Houmark
www.AndersH.dk
Hvis man leger med tis,
brænder man i sengen!



Biker Mike (10-08-2003)
Kommentar
Fra : Biker Mike


Dato : 10-08-03 19:58

Anders Houmark wrote:
> Hej Allan
> Det var faktisk en af mine venner ham MC gutten ramte - og han var
> 100% selv ude om det, det kan der ingen tvivl være om.. Selvom det da
> er synd for manden


Næe, egentligt ikke ,, Hvis det forholder sig som du beskriver er det da
godt at han stoppede sig selv og fik lært lektien inden at han tog andre
uskyldige med sig, Tilsyneladende fik han ingen varige men af ulykken, så
ingen medlidenhed og respekt til ham herfra, Håber at han bruger bærret
næste gang han er ude og lufte sin ny fundne potensforlænger.

Hilsen Michael



Oliver Bruchhaus (10-08-2003)
Kommentar
Fra : Oliver Bruchhaus


Dato : 10-08-03 21:47

> Næe, egentligt ikke ,, Hvis det forholder sig som du beskriver er
> det da godt at han stoppede sig selv og fik lært lektien inden at han
> tog andre uskyldige med sig, Tilsyneladende fik han ingen varige men
> af ulykken, så ingen medlidenhed og respekt til ham herfra, Håber at
> han bruger bærret næste gang han er ude og lufte sin ny fundne
> potensforlænger.
> Hilsen Michael
-----------------------
På en eller anden måde enig... Nogle skal lære det på den hårde måde.
Bare ærgeligt at det jo for det meste går ud over de uskyldige når den slags
mennesker dummer sig.... :((

-Men synd for ham er det sgu alligevel, håber ikke at han får mén af det..
Det siges jo også at det -skal- gå galt før eller siden...
-Om man kører pænt eller ej!



--
Med venlig hilsen:


--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--



Hekto (10-08-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 10-08-03 22:33

In article <y5yZa.49080$Kb2.2144531@news010.worldonline.dk>, Oliver
Bruchhaus says...
> -Men synd for ham er det sgu alligevel, håber ikke at han får mén af det..
>
Han vil være øm, og ½-handicappet i meget, meget, meget lang tid.

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Poul B-H (10-08-2003)
Kommentar
Fra : Poul B-H


Dato : 10-08-03 22:03


"Biker Mike" <xxxdko12134@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:bh64kb$p4a$1@news.cybercity.dk...
>Håber at han bruger bærret
> næste gang han er ude og lufte sin ny fundne potensforlænger.
>
> Hilsen Michael

Hvorfor skal MC'er og kraftige biler altid kaldes potensforlængere ??

Der er faktisk mange der er vilde med den slags, fordi det er lækkert
maskineri og fedt at fræse rundt på/i, selvfølgelig helst på bane, men det
er sgu' hyleskægt hvadenten der er nogen der ser på eller ej.
Bare at lytte til en tunet maskine er fedt, det har intet med
potensforlængere at gøre. Jeg tror ikke der er ret mange kvinder der bliver
imponeret af en fyr der sidder og lytter til motorlyde på computeren


--
Poul B-H
MC21 NSR250SE
MC21 NSR250SP
"Never Stop Racing"



Hekto (10-08-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 10-08-03 22:37

In article <3f36b299$0$76082$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Poul B-H
says...
> Hvorfor skal MC'er og kraftige biler altid kaldes potensforlængere ??
>
Hvad skulle det ellers kaldes????
Da næppe intelligensforlængere, vel??? ;0)

Et eller andet sted er det noget med at styrke sit eget ego, ved at
have kontrol over noget stort og stærkt, som man umiddelbart
forestiller sig andre ville have svært ved.
Ganske akkurat som at have en stor tissemand, når nu man ved alle andre
har en lille een!!! ,0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Brian Sørup (10-08-2003)
Kommentar
Fra : Brian Sørup


Dato : 10-08-03 23:02


"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.19a0d95d20e7357d989830@news.tele.dk...
[snipzet]

> Ganske akkurat som at have en stor tissemand, når nu man ved alle
andre
> har en lille een!!! ,0)
> --

Får du osse en masse af disse mails med : " increase penis size 3
inches" ?
ideen er sådan set god nok, men jeg kan ikke se hvad man skal med et
*vedhæng" på 15 tommer ?
<8o))
--
Brian Sørup
1976 Camaro 305Cui.
1992 Ford Scorpio 2,9i Ghia Aut. St.Car




Henrik Steen Larsen (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Steen Larsen


Dato : 11-08-03 00:10

> ideen er sådan set god nok, men jeg kan ikke se hvad man skal med et
> *vedhæng" på 15 tommer ?
> <8o))

Nej da - hvorfor operere den mindre ?





Brian Sørup (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Brian Sørup


Dato : 11-08-03 00:25


"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse
news:bh6jf3$1f12$1@news.cybercity.dk...
> > ideen er sådan set god nok, men jeg kan ikke se hvad man skal med et
> > *vedhæng" på 15 tommer ?
> > <8o))
>
> Nej da - hvorfor operere den mindre ?


Mindre ???

Min er 4" - - - hele vejen ud....
*ROFL*
--
Brian Sørup
::::::::::::::::::::::::::::
<<<Bikeless wonder>>>



Oliver Bruchhaus (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Oliver Bruchhaus


Dato : 11-08-03 10:24

> Mindre ???
>
> Min er 4" - - - hele vejen ud....
> *ROFL*
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> <<<Bikeless wonder>>>
-----------------
Hehe.. Den kan jeg godt slå med mine 4 cm......
-Fra jorden!


--
Med venlig hilsen:


--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--



Claus (13-08-2003)
Kommentar
Fra : Claus


Dato : 13-08-03 05:32


"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
news:ybJZa.49190$Kb2.2154574@news010.worldonline.dk...

> Hehe.. Den kan jeg godt slå med mine 4 cm......
> -Fra jorden!
>


Nåh...korte ben hva' *LOL*

Claus



Hekto (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 11-08-03 10:29

In article <bh6k85$ulviv$1@ID-149180.news.uni-berlin.de>, Brian Sørup
says...
> Mindre ???
>
> Min er 4" - - - hele vejen ud....
> *ROFL*
>
Aaaah! ... sådan cylindrisk??? Min er lidt tykkere inde ved roden!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Hekto (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 11-08-03 10:27

In article <bh6fc1$uujf5$1@ID-149180.news.uni-berlin.de>, Brian Sørup
says...
> Får du osse en masse af disse mails med : " increase penis size 3
> inches" ?
> ideen er sådan set god nok, men jeg kan ikke se hvad man skal med et
> *vedhæng" på 15 tommer ?
>
Ja, og det virker!!!! Jeg har nu prøvet 3 gange, og hver gang er den
blevet 3" længere!!!

*GGGG* ... stoppe det op hvor aberne gemmer nødder??
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Poul B-H (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Poul B-H


Dato : 11-08-03 09:20


"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> wrote in message
news:MPG.19a0d95d20e7357d989830@news.tele.dk...
> In article <3f36b299$0$76082$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Poul B-H
> says...
> > Hvorfor skal MC'er og kraftige biler altid kaldes potensforlængere ??
> >
> Hvad skulle det ellers kaldes????
> Da næppe intelligensforlængere, vel??? ;0)
>
> Et eller andet sted er det noget med at styrke sit eget ego, ved at
> have kontrol over noget stort og stærkt, som man umiddelbart
> forestiller sig andre ville have svært ved.
> Ganske akkurat som at have en stor tissemand, når nu man ved alle andre
> har en lille een!!! ,0)
> --

Jeg gi'r op!

Poul B-H



Hekto (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 11-08-03 10:28

In article <3f375155$0$76130$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Poul B-H
says...
> Jeg gi'r op!
>
O'kæj! ,0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Arne Lorenzen (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Arne Lorenzen


Dato : 11-08-03 19:10

Hekto <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> wrote:
> In article <3f36b299$0$76082$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Poul B-H
> says...
>> Hvorfor skal MC'er og kraftige biler altid kaldes potensforlængere ??
>>
> Hvad skulle det ellers kaldes????
> Da næppe intelligensforlængere, vel??? ;0)

[snip]

Hva´med "Totenschläger" ?
Heller ingen medlidenhed herfra.

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183
www.senior98.dk #36
DMCN# 626



Hekto (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 11-08-03 20:44

In article <3f37dbe9$0$32539$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Arne
Lorenzen says...
> Hva´med "Totenschläger" ?
> Heller ingen medlidenhed herfra.
>
*GRILL*
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

BSV (11-08-2003)
Kommentar
Fra : BSV


Dato : 11-08-03 07:21

Så skal der vist et par paller Viagra til, det kan jeg skaffe billigt, jeg
har lige fået et godt tilbud.

BSV



"Allan" <email@erfalsk.dk> skrev i en meddelelse
news:3f36051d$0$76122$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hvordan gik det med ham!? En suki 600 f var røget i jorden oppe på
> mølmarksvej. Den så temmelig smadret ud. Det var den typiske
> "venstresvingenede bil - kombineret med overhalende motorcykel"-ulykke...
>
> Mvh
> Allan
>
>



Freddy Lang (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Freddy Lang


Dato : 11-08-03 12:35

BSV wrote:
> Så skal der vist et par paller Viagra til, det kan jeg skaffe
> billigt, jeg har lige fået et godt tilbud.

Blot fordi jeg er nysgerrig.... hvad koster sådan noget skidt? (nej, skal
ikke bruge dem... har fået forbud af kæresten... hun mener ikke, det er
nødvendigt.)



--
Freddy
SV 650 S-K1
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=159



Oliver Bruchhaus (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Oliver Bruchhaus


Dato : 11-08-03 12:53

> Blot fordi jeg er nysgerrig.... hvad koster sådan noget skidt? (nej,
> skal ikke bruge dem... har fået forbud af kæresten... hun mener ikke,
> det er nødvendigt.)
----------------------
Godt forsøgt!



--
Med venlig hilsen:


--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--



slet 1CV12 (11-08-2003)
Kommentar
Fra : slet 1CV12


Dato : 11-08-03 15:02

Jeg vil da godt lige sige at jeg føler med både ham der blev
påkørt og ham som påkørte for det er altid en ubehagelig
oplevelse, uanset hvem der har skylden.

Nå det er sagt kan jeg nu heller ikke forstå hvorfor at kraftige
eller store køretøjer skulle være potensforlængere, og måske
ligefrem give en længere diller. Jeg kommer til at tænke på at
hvis der er sådan en effekt, hvad så med en kvindelig betvinger af
lignende maskiner uha uha. Hvis den pågældende effekt er fremkaldt
af at sidde ved roret i en større maskine, hvad så med førere af
busser, lastbiler, skibe, kraner osv.

Mon ikke det i virkeligheden burde kaldes "misundelsesfremkaldere"
selv om der sjældent er noget at være misundelig over, det er de
færreste der kommet til sådanne tekniske konstruktioner uden selv
at gøre en indsats for det.

Dog må jeg indrømme at jeg godt kan se forskellen fra den
trehjulede cykel og til nu, både hvad angår køretøj og det andet
så måske. Jeg kan i hvert fald ikke afvise at det har noget med
transportmidlet at gøre.

Med venlig hilsen Kim


Hekto (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 11-08-03 15:11

In article <10606106340.10118191718508@dtext.news.tele.dk>, slet 1CV12
says...
> Mon ikke det i virkeligheden burde kaldes "misundelsesfremkaldere"
> selv om der sjældent er noget at være misundelig over, det er de
> færreste der kommet til sådanne tekniske konstruktioner uden selv
> at gøre en indsats for det.
>

Mennesket har en iboende trang til at skulle overgå naboen.
Hastighedsgrænser m.m. gør jo at hvis vi bare taler transport, så kunne
man jo klare sig med 125cc og stadigvæk overtræde
hastighedsbegrænsningerne.
Med 1300cc kan man acellerere en hulens bunke, hurtigere; men skal
stadig holde sig inden for grænserne. Er der myldretid hjælper det bare
ikke noget.
Hvorfor skal de fleste så have noget der kan køre hurtigere end
nødvendigt, og endda køre sås stærkt i 2. gear, at kørekortet er røget
de fleste steder? Hvorfor skal man montere et råverør på cyklen?
Hvorfor betaler nogen det hvide ud af øjnene for en Ducati der lyder
som en kasse søm på vej ned fra rundetårn? Hvorfor skal man have 4
cylindere når een er nok? o.s.v.

- for at skille sig ud fra mængden (naboen) selvfølgelig!

Man kommer nok ikke uden om at det er potensforlængelsen og
blærerøvsefekten der betales for??

Nogle gange består indsatsen for at opnå dette ikke i en indsats; men i
fravalg og afsavn.

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Bjørn S (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Bjørn S


Dato : 11-08-03 16:34


"Hekto" skrev

Snip en masse hvorfor....

> - for at skille sig ud fra mængden (naboen) selvfølgelig!
Det er måske tilfælde for dig, hvis du nu havde økonomien til det.
For mig var det fordi lige den cykel sa MIG noget, og tro mig, der var rum i
økonomien til at købe både noget hurtigere, eller en finere udgave af
modellen.
Når det kommer til bil er jeg til gengæld meget konservativ, der er det
nogle bestemte kriterier som skal opfyldes, mere vil jeg ikke lægge af penge
i den.

Mine motorcykler købes med hjertet, sund fornuft er det ikke plads til, det
er trods alt tale om en hobby
Tror mange har det på samme måte, endel nok også som du beskriver.

--
/Bjørn Ducati 900 S (VW boble udgaven) - samt Honda NTV i stumper




Hekto (11-08-2003)
Kommentar
Fra : Hekto


Dato : 11-08-03 16:53

In article <EHOZa.49317$Kb2.2163452@news010.worldonline.dk>, Bjørn S
says...
> Det er måske tilfælde for dig, hvis du nu havde økonomien til det.
> For mig var det fordi lige den cykel sa MIG noget, og tro mig, der var rum i
> økonomien til at købe både noget hurtigere, eller en finere udgave af
> modellen.
> Når det kommer til bil er jeg til gengæld meget konservativ, der er det
> nogle bestemte kriterier som skal opfyldes, mere vil jeg ikke lægge af penge
> i den.
>
> Mine motorcykler købes med hjertet, sund fornuft er det ikke plads til, det
> er trods alt tale om en hobby
> Tror mange har det på samme måte, endel nok også som du beskriver.
>
>
ta' ikke fejl! ... jeg vil da også gerne have en Ducati! Jeg er sådan
set ret fjollet med italienske racere. Økonomien er sikkert også til
det; men p.t. er jeg desværre for 'fornuftg'.

Alligvel køber du en cykel, som siger DIG noget. Altså ønsker du
alligevel at skille dig ud fra mængden? ;0) Det skal jo være noget
specielt, som på een eller anden måde bidrager til at forstærke dit
ego. Sorrey, kunne ikke lade være!
Jeg er i bund og grund ligeglad med hvad andre kører på, bare jeg også
får lov til at købe/køre det jeg har lyst til.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177515
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408625
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste