GS400 ´80.
Fra : Brian

Dato : 09-08-03 16:03

En ven af mine har en GS400. Han har problemer med at når den tager mange
omdréjninger, er det som om den sætter ud.
Nogen der har lidt ideer til hvad det kan være.
Eneste jeg ved, er at tændrørene er de rigtige.. *G*

Brian

Fra : Armand

Dato : 09-08-03 16:40

Brian <Brian@haarh.net> skrev i en
> En ven af mine har en GS400. Han har problemer med at når den tager mange
> omdréjninger, er det som om den sætter ud.
> Nogen der har lidt ideer til hvad det kan være.
> Eneste jeg ved, er at tændrørene er de rigtige.. *G*

Hvis det vitterligt er stødvise udsættere, lyder det som elektriskt: Det
kunne være dårlig tændingsjustering/slidte platinere, men også noget så
banalt som en løs forbindelse i ledningsnettet (hovedsagligt forekommende i
hoved-"strømpen" omkring kronrøret, og/eller selve tændingslåsen!

Jeg mailer dig lige et simpelt kortslutningstrick, som ikke vedrører
almenvældet, og som kan udelukke løse forbindelser!

Endelig kan det være fejlagtigt beskrevet, og istedet mere som at den mister
pusten ved højere omdrejninger, hvilket nærmere vil være et
karbureringsproblem!

--
Armand.

Fra : Brian

Dato : 09-08-03 18:13

[SAX]

Om ikke andet, kan jeg da sige til ham at han kan kigge begge dele efter.
Thx again Armand :)

BRian

Fra : Hekto

Dato : 09-08-03 22:43

In article <bh34uv$3sl$1@news.cybercity.dk>, Armand says...
> Endelig kan det være fejlagtigt beskrevet, og istedet mere som at den mister
> pusten ved højere omdrejninger, hvilket nærmere vil være et
> karbureringsproblem!

.... eller et par muligheder mere:

En sidestøttebenskontakt, hvis der findes sådan een?
En eller flere ventiler der står for stramt, kan godt give udsættere i
form af at den skyder bagud.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E