hjælp oversætte fra louis.de
Fra : Danni Karstensen

Dato : 09-08-03 15:40

Hej NG..
jeg har ledt lidt på nettet efter underkåber ( bagsædet ) til min sv650 s
sk3 jeg har fundet noget fra ERMAX men der skulle man skære i det org
undersæde før det passer og det er ikke fedt når man skal af med den igen på
et tids punkt..

men jeg har fundet et fra bodystyle på louis.de men jeg fatter % tysk derfor
vil jeg gerne vide om dette undersæde kan skiftes med det org. eller om jeg
skal lave andet om ??? håber i vil hjælpe hilsen danni

a.. Die Montage erfolgt anstelle der Original-Innenverkleidung. Für die
Montage muß die Original- Innenverkleidung ausgeschnitten werden. Weitere
Anpassungsarbeiten wie z.B. Ausschnitt für Helmschloß etc. sind
erforderlich. -Technische Profi-Kenntnisse sind erforderlich -.
a.. Nur in unlackierter Ausführung lieferbar! Probieren Sie das Produkt vor
der Lackierung an Ihrem Motorrad an. Die Rückgabe des Produktes ist nach
erfolgter Lackierung ist ausgeschlossen. Das Original-Rücklicht bleibt
erhalten. Die Original-Blinker entfallen. TÜV-Gutachten gilt nur in
Verbindung mit einem Kennzeichenhalter z.B. dem Bodystyle Kennzeichen- und
Blinkerhalter (Best.Nr. 10007643) passend für die meisten Motorradmodelle
außer: CB 900, ZX-12 gleich mitbestellen. Bitte beachten Sie die
beiliegenden Sicherheitshinweise zur Montage

Fra : John Jensen

Dato : 09-08-03 16:17

"Danni Karstensen" <dgk@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> beiliegenden Sicherheitshinweise zur Montage
>
> Du skal også her skære i din originale undersæde, og det leveres kun i
ulakeret
tilstand.

"Teknisk profi.- kendskab nødvendigt." som der så smukt står.....

/ John

Fra : Shsj

Dato : 09-08-03 17:04

"Danni Karstensen" <dgk@city.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> skal lave andet om ??? håber i vil hjælpe hilsen danni
>
> a.. Die Montage erfolgt anstelle...OSV....>

Her er en glimrende online oversætter=>
http://babelfish.altavista.com/babelfish/...den kan desværre ikke klare tysk
til dansk, men tysk til engelsk er den glimrende til.

....er hvad den kunne gøre ved din tekst:
"A.. The assembly takes place in place of the original inside paneling. For
the assembly the original inside paneling must be cut out. Further
adjustment work e.g. cutout for helmet lock etc. are necessarily. Technical
professional knowledge is necessarily -. A.. only in unlacquered execution
available! Try on the product before the lacquer finish at your motorcycle.
The return of the product is after lacquer finish is impossible. The
original taillight remains. The original turn signals are void. Doing V
appraisal applies only in connection with a characteristic owner e.g. for
the Bodystyle characteristic and turn signal owner (stock No. 10007643)
suitably for most motorcycle models except: CB 900, ZX-12 equal
along-ordered. Please you consider the enclosed safety references to the
assembly"

VH.
Shsj

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 09-08-03 22:54

> [...]
>et tids punkt..
>
>men jeg har fundet et fra bodystyle
>på louis.de men jeg fatter % tysk derfor

Hvis det skal monteres ligesom på en suzuki bandit
skal sidestykkerne og sædet pilles af, hvorefter
den originale sædeskal skrues af, den sidder fast
med seks M6 bolte, to ved bagenden og fire ved batteri
kassen, derefter skal den saves over ved batterikassen,
og kassen monteres igen! Den nye sædeskal holdes op
til hvor den skal sidde, hvorefter der skal bores to
Ø6 huller ved batterikassen, bagerst bruges de originale
gevinder!
--
Mvh.
Kim(Bandit600)

Fra : Kim (Bandit600)

Dato : 10-08-03 07:20

Danni Karstensen <dgk@city.dk> skrev:
>men der skulle man skære i det org
>undersæde før det passer og det er
>ikke fedt når man skal af med den igen på
>et tids punkt..

Så køber man en sort plastikspand i bilka til
en 10`er, og skærer en flap af og stripser
den fast Voila` ny bagSKRÆM og den flyver igennem
syn

--
Mvh.
Kim (Bandit600)

Fra : Nic H

Dato : 10-08-03 14:51

Dette link oversætter til forståeligt engelsk.

http://translation2.paralink.com/

Mvh

NH

Fra : Poul B-H

Dato : 10-08-03 21:52

> "Danni Karstensen" <dgk@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Monteringen sker istedetfor den originale indvendige beklædning. For at
montere, skal den originale indvendige beklædning, skæres ud. Yderligere
tilpasningsarbejde skal udføres ,f.eks. udsnit for hjelmlås.
Tekniske professionelle kundskaber kræves.
Kan kun leveres ulakeret. Prøv produktet på maskinen, før lakering.
Returnering af produktetet efter lakering er udelukket.
Den originale baglygte bibeholdes. De originale blinklys forsvinder.
Så står der lidt om TÜV godkendelse og en nummerplade/blinklys holder man
kan købe.
KONKLUSION:
Der skal også skæres for at montere denne her.

--
Poul B-H
Køber Grønlandske ting til min samling