Noget om damer
Fra : UJ

Dato : 07-08-03 22:01

Jeg har godt nok før hørt om damer, der fik interessante lyster af at sidde
på bag på Mc'en, men har mere betragtet det som mandlig ønsketænkning end
som realiteter.
Stor var min overraskelse da også, da vibrationerne og stillingen på
bagsædet medførte, at min kone på en tur i sommervarmen pludselig sad og fik
orgasme. Hun bekræftede det selv, da vi standsede.
Nu er jeg blevet lidt nysgerrig efter at få at vide om det er noget andre
har oplevet.
Og hva' med pigerne, når de selv styrer. I bekræftende fald må det vel gå
lidt ud over trafiksikkerheden.

Fra : Ninja Rider

Dato : 07-08-03 22:41

Hejsa

> [...]
> har oplevet.
> Og hva' med pigerne, når de selv styrer. I bekræftende fald må det vel gå

Hmm.... Det er sQ da en skam at Kawa'en stort set ikke ryster!

Hvilken MC har du? Et V2 monster eller?

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : J.S:L-blikkenslager.

Dato : 07-08-03 22:36

Ninja Rider <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bguh22$pjc$1@sunsite.dk...
> Hejsa

> Hmm.... Det er sQ da en skam at Kawa'en stort set ikke ryster!

> [...]

Nimbus måske

jimmi

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 08-08-03 10:33

Hvorfor tror i at jeg kører V- twin? den kommer steder som ingen andre kan
nå. Det er meget det har taget jer så længe at opdage det. Men nu vibrerer
min jo ikke så meget, men det er der andre typer der gør.

Men betyder det nu at det slet ikke er Honda kørere der er bøsser men Harley
kørere? og hvem vil sige det til HAérne?

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-08-03 10:58

Charlotte Petersson wrote:
> [...]
> andre kan nå. Det er meget det har taget jer så længe at opdage det.
> Men nu vibrerer min jo ikke så meget, men det er der andre typer der

Og hvis den aldrig kommer i gear kan man jo spare en del penge på dæk

> Men betyder det nu at det slet ikke er Honda kørere der er bøsser men
> Harley kørere? og hvem vil sige det til HAérne?

*LOL* Det bliver i hvert fald ikke mig.

mvh Jacob

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-08-03 11:04

"Jacob Larsen" <jacobl@FJERNDETTE.cs.auc.dk> writes:

> *LOL* Det bliver i hvert fald ikke mig.

*fnis* Jeg bliver mere og mere glad for min (vibrationsfrie) række 4'er

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 08-08-03 11:10

Charlotte Petersson wrote:
> Hvorfor tror i at jeg kører V- twin? den kommer steder som ingen andre kan
> nå. Det er meget det har taget jer så længe at opdage det. Men nu vibrerer
> min jo ikke så meget, men det er der andre typer der gør.

Min kæreste var heller ikke synderligt ked af at det endte med en stor
V2'er

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : -V-

Dato : 08-08-03 11:52

Jens Arnfast wrote:
> Min kæreste var heller ikke synderligt ked af at det endte med en stor
> V2'er

Det ville jeg være forsigtig med at sige i al offentlighed.
Det sætter jo ikke ligefrem dig og dine præstationer i et bedre lys....

-V-

Fra : Jens Arnfast

Dato : 08-08-03 11:58

-V- wrote:
> Det ville jeg være forsigtig med at sige i al offentlighed.
> Det sætter jo ikke ligefrem dig og dine præstationer i et bedre lys....

Det betyder jo bare at jeg slipper for at spilde tid på forspil og den
slags pladder

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : M. Høy

Dato : 08-08-03 00:22

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Hmm.... Det er sQ da en skam at Kawa'en stort set ikke ryster!

> [...]

Hej!

Damn, lyder godt, har lige lovet en sød veninde en tur på GT750'eren, når
den bliver færdig, den ryster ihverfald godt, det kan være at det giver
pote??

Ellers må vi jo lige have et professionelt svar på fænomenet 'orgasme på en
mc' Hvad siger pigerne??

Hilsen

M. Heoy
(GT750A, der ryster meget...)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-08-03 23:34

UJ wrote:

> Og hva' med pigerne, når de selv styrer. I bekræftende fald må det
> vel gå lidt ud over trafiksikkerheden.

Jeg ved ikke med jer andre ... men jeg sir TROLL!

--
Tony
Kilofazer

Fra : SLP/JM

Dato : 08-08-03 07:47

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev > Jeg ved ikke med jer
andre ... men jeg sir TROLL!

Det var også min første tanke.

--
Susanne

Fra : Anonym

Dato : 08-08-03 00:38

Den er god nok!

Jeg kørte engang en tur med en pige bag på GS500'eren som efterfølgende
indrømmede affæren.

Hilsen mig

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-03 11:37

> Den er god nok!
>
> Jeg kørte engang en tur med en pige bag på GS500'eren som efterfølgende
> indrømmede affæren.

Jeg tror du lyver

Fra : Moller

Dato : 08-08-03 12:12

"Morten" <blank> skrev i en meddelelse

> Jeg tror du lyver

Ja, han er vel ikke Anonym uden grund :) hæhæ

VH
Lars Molnit

Fra : Hekto

Dato : 08-08-03 19:47

In article <bguns3$m6t$1@sunsite.dk>, Anonym says...
> Jeg kørte engang en tur med en pige bag på GS500'eren som efterfølgende
> indrømmede affæren.

- er 500m langt?????????
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Pwh

Dato : 08-08-03 22:30

Hekto wrote:
> In article <bguns3$m6t$1@sunsite.dk>, Anonym says...
>>

> - er 500m langt?????????

På en GS500 kan det sikkert godt føles sådan ;)

/Jens

Fra : Hekto

Dato : 08-08-03 23:39

In article <3f34172f$0$13263$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Pwh
says...
> På en GS500 kan det sikkert godt føles sådan ;)

Hva' så med en GS4½??? ... hvis nu man fjernede balanceakslen, så kunne
det måske klares på 50 - 100m??? ;0)

Fra : dots

Dato : 08-08-03 01:07

"UJ" <uffe.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har godt nok før hørt om damer, der fik interessante lyster af at
sidde
> på bag på Mc'en, men har mere betragtet det som mandlig ønsketænkning end
> som realiteter.

Som kørende på en lille 2takter, sku man mene der blev rystet godt igennem,
men jeg har aldrig haft det som de piger beskrevet. Heller ikke som passager
på større maskiner.
Det syns at være andre tangenter der skal trykkes, ikke bare det at blive
transporteret...

dots

Fra : Megas

Dato : 08-08-03 02:09

Er der snart NÅWED piger ik kan få orgasme af.?

Hesteryg, håndbrusere, agurker, rutchebaner, motorcykler osv, osv.. & sår
siger de at MÆND altid tænker på sex.? *rofl*

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-08-03 07:30

"UJ" <uffe.j@mail.dk> writes:

> Stor var min overraskelse da også, da vibrationerne og stillingen på
> bagsædet medførte, at min kone på en tur i sommervarmen pludselig sad og
> fik orgasme. Hun bekræftede det selv, da vi standsede.

*SPLORF*
Du skylder mig et nyt tastatur. Det er sgu stærke sager sådan fra
morgenstunden

Hvad kører du på? Jeg vil nemlig have en magen til...

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-08-03 07:58

> Hvad kører du på? Jeg vil nemlig have en magen til...

ja lad os høre

Der er muligheder der

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : carlsen

Dato : 08-08-03 08:08

> [...]
> har oplevet.
> Og hva' med pigerne, når de selv styrer. I bekræftende fald må det vel gå

Ja, det virker ikke på min kone hveken når hun sidder bag på eller selv
kører.
Men det kan være man skal køre med en man ikke er gift med ?
Tro ikke Kawaér er gode til det, må ringe til importøren ang. problemet.

Bker hilsen
Carlsen

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 08-08-03 08:48

"UJ" <uffe.j@mail.dk> wrote in message
> [...]
fik
> orgasme. Hun bekræftede det selv, da vi standsede.

SNIP

ROFL

Måske vi i DMC skulle indføre nye øvelser på de kurser, hvor det kønne køn
deltager ?!?
Hvilken stilling sad hun da i?
Forslag til nye øvelser ???????

Carsten
BMW K1200RS - ingen rystelser
Suzuki DR 250 S - mange rystelser og snart at finde på DMCs kurser
DMC Bronze- og Guldkursusinstruktør

Fra : Denise

Dato : 08-08-03 09:07

> [...]
> har oplevet.
> Og hva' med pigerne, når de selv styrer. I bekræftende fald må det vel gå

Nå ja, så kan jeg vel også hoppe i med begge ben, troll eller ej .
(Endeligt et indlæg jeg kan svare på).
Har desværre ikke prøvet det, efter hvad jeg kan huske.
Men en varm sommerdag med tanke på den rigtige mand der sidder foran, så kan
muligheden ikke afvises.
Kors, hvad er det man sidder her og skriver om, godt man kan gemme sig bag
skærmen )
Hilsen Denise

Fra : Steffler

Dato : 08-08-03 10:09

Denise wrote:

> [...]
> så kan muligheden ikke afvises.
> Kors, hvad er det man sidder her og skriver om, godt man kan gemme

Men vi ved hvor du bor

/S

Fra : Denise

Dato : 08-08-03 10:20

"Steffler" <Steffen.Hansen@OBVIOUSdba.dk> wrote in message

> Men vi ved hvor du bor
>
> /S

Hæ hæ, næh det gør I nemlig _ikke_ .
Hilsen Denise

Fra : M. Høy

Dato : 08-08-03 12:01

> [...]
> har oplevet.
> Og hva' med pigerne, når de selv styrer. I bekræftende fald må det vel gå

Måske man skulle droppe, at få krumtapsakslen/plejlstænger afbalanceret
alligevel

Mvh.

M. Hoey

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : Per Emborg

Dato : 09-08-03 11:47

Ja jeg ved sku ikke rigtigt , men jeg faldt lige over denne annonce i dk.
marked

Jeg har stadig en læderdragt til salg. til en 50 kg-s pige.

nu kun 1000 kr!

Fuldstændig som ny!

Den er sort med ekstra beskyttelse på udsatte steder. nordvest sj

Mon ikke det kan løse dit problem

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Esben Bøll

Dato : 09-08-03 16:00

Damen vil vide hvilken Mc du køre på. Hun vil også have sådan en!!!!!

MVH Esben

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 09-08-03 21:47

Hold op en sjov tråd
Efter megen overtalelse, lokkede jeg til sidst konen med bagpå Kawa'en.
Efter 15 km stille og rolig - naturskøn og svingrig - kørsel endte vi i
Laven, nede ved vandet med udsigt over Juulsø til himmelbjerget, perfekt
sommeraften, solnedgang og det hele.
Så siger jeg "det er derfor jeg elsker at kører på MC"
Hun svarer "jeg sad bare og tænkte på at jeg risikere at dø og efterlade to
moderløse børn derhjemme"
Vi kørte endnu mere forsigtigt hjem igen.....
Ingen orgasmer der, tror jeg !
Jess

Fra : Peter Aagaard

Dato : 09-08-03 23:01

Jess Mathiasen wrote:
> [...]
> efterlade to moderløse børn derhjemme"
> Vi kørte endnu mere forsigtigt hjem igen.....

Ha ha, det lyder nøjagtigt som en kopi af min kone, følger fint med de
første 5cm.ved nedlægning i sving, og derefter modarbejder hun bare, så
orgasme er vist en by i rusland for hende mht. at sidde bagpå en mc.

Mvh Peter
(Med en kone der skriger og hviner uhhh og hjælp hver gang vi svinger)

Fra : Anet

Dato : 10-08-03 21:07

Sidder her foran mit tastatur og undrer mig. Jeg er lige kommet hjem efter
en tur hjem fra det sydlige Gardasøen. Turen var på ialt 1511 km og den blev
kørt med kun korte pauser fra tidlig morgen og så 15 timer ialt afsted. På
trods af alle de kilometer på ryggen af min "jernhest" så kan jeg ikke lige
komme dertil hvor jeg syntes at den kunne være ophidsende....det mest
ophidsenden var en sur italiener der dyttede af mig og så stak jeg en
langemand i vejret og så skal jeg love for at han råbte og skreg tilbage til
mig....

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Erika

Dato : 11-08-03 20:52

Vil bare sige...jeg kender det samme fra min mand...*ss*

Erika