Bellypan til gs500 hos louis.de?
Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-08-03 02:28

Jeg har nu langt om længe købt mig en gs500 og jeg vil gerne have lidt
udstyr til den. En af de ting jeg gerne vil have er en bellypan, men jeg er
fra Jylland og synes derfor de 800+kr de koster herhjemme er for meget. Jeg
kan ikke finde dem hos louis.de, men er usikker på om de ikke har dem, eller
det er mig, der ikke kan finde dem. Hvis nogen ved hvad sådan een hedder hos
louis eller kender til et andet sted de sælges til rimelige penge vil jeg
gerne vide det.

mvh. Jacob - Nu på en Suzuki GS500

Fra : Diceman

Dato : 07-08-03 18:25

"Jacob Larsen" <jacobl@FJERNDETTE.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hos
> louis eller kender til et andet sted de sælges til rimelige penge vil jeg

Jeg har selv en Suzuki GS500 fra 2002. Jeg aner ikke hvad en "bellypan"
er???? Så hvis det lige kunne beskrives???
Man ved jo aldrig om jeg også kunne tænke mig det :)
Håber i vil hjælpe mig og Jacob.....................

PS. hvor kommer du fra Jacob?????

Venlig Hilsen Diceman. Suzuki GS500

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-08-03 20:19

> [...]
> Man ved jo aldrig om jeg også kunne tænke mig det :)
> Håber i vil hjælpe mig og Jacob.....................

Det kaldes også en kåbeplov (men jeg synes det lyder lidt for jysk). Den
monteres under motoren. Jeg har fundet et billede af een monteret på en
modificeret GS'er:

http://www.gstwin.com/gallery/view_photo.php?set_albumName=member_bikes&id=ady

Jeg skal bare have een i sort og hvis man nu var rigtig Brian ville man
smide et farvet neonrør ind i Den sidste idé har jeg dog droppet igen.
Jeg tror ikke, at strømerne ville se det som et festligt indslag.

> PS. hvor kommer du fra Jacob?????

Jeg kommer fra Aalborg, men hvis du tror du har set mig køre for stærkt
heroppe var det ikke mig

mvh. Jacob

Fra : Hekto

Dato : 07-08-03 23:42

In article <bgu8k2$1u$1@sunsite.dk>, Jacob Larsen says...
> Jeg skal bare have een i sort og hvis man nu var rigtig Brian ville man
> smide et farvet neonrør ind i

Klask! ... Klask!!!! >
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-08-03 07:23

Hekto <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> writes:

> In article <bgu8k2$1u$1@sunsite.dk>, Jacob Larsen says...

> Klask! ... Klask!!!! >

Hold da op. Jeg kender en der hedder Brian der lever af at skifte neonrør.
Nåja og så lidt andre småting der følger med elektrikergerningen

Så jeg mener det er et helt valid udsagn

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Hekto

Dato : 08-08-03 19:50

In article <kkdisp8vfbc.fsf@rrnord.dk>, Mikkel Christensen says...
> Så jeg mener det er et helt valid udsagn

Nok skal man, af og til, være parat til at modtage en unødigt sårende
bemærkning ... men SKAL det være fra en argumentresistent person som
dig???? ;0)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-08-03 20:15

Hekto wrote:
> In article <bgu8k2$1u$1@sunsite.dk>, Jacob Larsen says...
>>
> Klask! ... Klask!!!! >

Undskyld, men det hedder det altså heroppe i Aalborg
Jeg kan ikke lige finde på et bedre udtryk. Er der nogen, der har et
forslag?

mvh Jacob Larsen

Fra : Hekto

Dato : 08-08-03 21:06

In article <bh0so7$8j7$1@sunsite.dk>, Jacob Larsen says...
> Undskyld, men det hedder det altså heroppe i Aalborg
> Jeg kan ikke lige finde på et bedre udtryk. Er der nogen, der har et
> forslag?

Ja, da!

Det lyder da som sød musik i mine ører!!!! ;0)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-08-03 23:15

> Ja, da!
>
> Jeg skal bare have een i sort og hvis man nu var rigtig Jacob ville
> man smide et farvet neonrør ind i
>
> Det lyder da som sød musik i mine ører!!!! ;0)

Ja, nu var det jo mig, der ville gøre det, så lad os bare kalde det det

mvh. Jacob