I dag er det dkfritidmotorcykel.dk's fødse~
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-08-03 23:36

Hej alle,

I dag (torsdag) er det et år siden at www.dkfritidmotorcykel.dk (på
daværende tidspunkt dfm.divvy.dk) åbnede.

Og sikke et år. På den tid er der blevet oprettet 347 profiler og uploadet
2195 billeder fordelt på 242 gallerier.

Sitet besøges dagligt af mellem 200 - 300 unikke brugere og der bliver
flyttet ca. 400 mb data i døgnet for tiden. Alt ialt fylder sitet nu 813 Mb
inkl. profilbillederne.

Det synes jeg godt man kan betegne som en succes! Jeg arbejder for tiden på
nogle nye tiltag til sitet - og i øvrigt en større ting som jeg nok skal
informere folk om når der er noget at se.

Tak for et godt år - og må det næste blive lige så spændende, lærerigt og
fyldt med dejlige kilometer på vejene.

Hilsner,

Tony
Fazer 1000

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 06-08-03 23:41

Tony Lorentzen wrote:
> Tak for et godt år - og må det næste blive lige så spændende,
> lærerigt og fyldt med dejlige kilometer på vejene.

I lige måde Tony

Keep up the good work

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Lars Hansen

Dato : 06-08-03 23:42

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> I dag (torsdag) er det et år siden at www.dkfritidmotorcykel.dk (på
> daværende tidspunkt dfm.divvy.dk) åbnede.

> [...]
TILLYKKE med Fødseldag

Hilsen
Lars Hansen
ER5

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-08-03 23:53

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Hej alle,
-sakse-

Jamen allersomhjerteligst tillykke med fødselsdagen og fødselsdags'barnet'!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Hekto

Dato : 07-08-03 00:20

In article <bgrvsb$14m8$1@news.cybercity.dk>, Tony Lorentzen says...

> Tak for et godt år - og må det næste blive lige så spændende, lærerigt og
> fyldt med dejlige kilometer på vejene.

B Ø Ø Ø Ø Ø Ø L G E ! ... og T'løgge!

--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Pede Larsen

Dato : 07-08-03 05:38

Jammen tillykke med dagen :)
Håber du bliver ved med at holde siden kørene :)
Keep up the good work :)

MVH..........
Pede larsen (Næstved)
En 2 takter har 2 takter for lidt.
The...
- SoS - Sound of Singles...

www.pedelarsen.dk en side om MC.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=219
Fjern X fra mail, hvis du får lyst til at svare :)

Fra : schlæger

Dato : 07-08-03 06:24

Tony Lorentzen wrote:

> Hej alle,

> I dag (torsdag) er det et år siden at www.dkfritidmotorcykel.dk (på
> daværende tidspunkt dfm.divvy.dk) åbnede.

TILLYKKE til dig / sitet og til os alle.

Jeg skynder mig lige at banke en lagkage sammen, og sætte et lys i.

Mvh Schlæger

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 07-08-03 07:55

schlæger wrote:

> Jeg skynder mig lige at banke en lagkage sammen, og sætte et lys i.

Den vi meget gerne se et par billeder af

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-08-03 06:53

Tony Lorentzen wrote:
> I dag (torsdag) er det et år siden at www.dkfritidmotorcykel.dk (på
> daværende tidspunkt dfm.divvy.dk) åbnede.

Tillykke med den "lille", Tony.

> Og sikke et år. På den tid er der blevet oprettet 347 profiler og
> uploadet 2195 billeder fordelt på 242 gallerier.

Vi er sq go'e.

> Tak for et godt år - og må det næste blive lige så spændende,
> lærerigt og fyldt med dejlige kilometer på vejene.

I lige måde.

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-08-03 07:10

> I dag (torsdag) er det et år siden at www.dkfritidmotorcykel.dk (på
> daværende tidspunkt dfm.divvy.dk) åbnede.

Så gi´r den nok en lille en, en lille en en lille en :)

Tillykke, og godt arbejde Tony

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Denise

Dato : 07-08-03 07:46

Hej
Også stort tillykke herfra til os alle.
Ja, det må siges at være blevet en succes .
Stor tak til vores suveræn dygtige webmaster der har gjort det muligt, men
da også til alle os andre der bakkede op og forstod at bruge den (og af og
til kom med små input. Ikke at det var nødvendigt, Tony's kreative evner
klarede stort set det hele selv) .
Ses derude.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-03 07:56

Tillykke med dagen, det første år er jo gået over al forventning

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 07-08-03 09:41

> [...]
> Tak for et godt år - og må det næste blive lige så spændende,
> lærerigt og fyldt med dejlige kilometer på vejene.
-----------------------------------
Jooo.... Det er jo sådan noget som man efterhånden ser som en
selvfølgelighed, ligesom mobiler,
tv, internet, strøm, og alt det andet der er i hverdagen..

Meeeen...
Det koster jo både tid og penge. Og det er jo stortset kun en person der
rigtigt sidder i fedtefadet for det.
Men så er det jo at man kan gå ind og sponsorere et beløb til "The master
himself"!
Og det er noget som jeg vil gøre snarest muligt!

-Håber på at flere tænker lidt som mig...

-Og Tony Boy.... -Keep up the good work! :))

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2.sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Hans Erik :\) www.mc~

Dato : 07-08-03 10:43

Tilyyyykeeeeeeeeeee!
'med dejlig chokolaade og kaager til.!'

HUraaaaaaaaaaa.

Flot gået Tony.

Mvh.
H@ns Erik :)
www.mcpilots.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-08-03 15:07

Tony Lorentzen wrote:
> I dag (torsdag) er det et år siden at www.dkfritidmotorcykel.dk (på
> daværende tidspunkt dfm.divvy.dk) åbnede.

Jamen tillykke med fødselsdagen ! :)

// Hans
--
Support the Demo Scene: http://se2k.dk
Scene Event 2003 - Dude you're getting a demo, den er godt nok slut

Fra : Futte & Co.

Dato : 07-08-03 17:14

> [...]

> informere folk om når der er noget at se.
>
> Tak for et godt år - og må det næste blive lige så spændende, lærerigt og

Et stort TELØK', og tak for det fine arbejde.

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-08-03 17:32

Hej alle,

Tusind tak for jeres søde og opmuntrende kommentarer. Det er alt arbejdet
værd!

Mange hilsner,

Tony
Fazer 1000

Fra : dots

Dato : 07-08-03 22:29

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> I dag (torsdag) er det et år siden at www.dkfritidmotorcykel.dk (på
> daværende tidspunkt dfm.divvy.dk) åbnede.

Og Tusind tak til dig Tony, for at du banede den vej, som vi alle nu kan
glæde os over

dots

Fra : Hobbit

Dato : 08-08-03 00:39

....også et "Tillykke" her fra Horsens og to thumbs up!

/Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
www.StephanNet.dk

- We who are about to die salute you! -

Fra : J.C.Kløve

Dato : 08-08-03 12:56

I tråden: bgrvsb$14m8$1@news.cybercity.dk,
Skrev Tony Lorentzen :
> [...]
>
> Tak for et godt år - og må det næste blive lige så spændende,
> lærerigt og fyldt med dejlige kilometer på vejene.

Hip Hip Hurra (lidt forsinket)

--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .