Lysegul SV. Hvilken årgang?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-08-03 19:43

Hvilke år lavede Suzuki den 'lyse'gule SV?

Mvh Thomas

Fra : KWAK

Dato : 06-08-03 21:16

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke år lavede Suzuki den 'lyse'gule SV?
>

> Mvh Thomas

Hejsa

Det gjorde de vist i 1999/2000, der købte min kammerat da en.

Mvh
ZX7R - får alt andet til at lyde som en stavblender !

Fra : Peter Aagaard

Dato : 06-08-03 21:49

KWAK wrote:
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Helt sikkert 99, jeg ved ikke med 2000 ?

Mvh. Peter
(RSV Mille, og hvordan får man et telt sat fast på den)

Fra : Steffler@home

Dato : 06-08-03 22:58

Peter Aagaard wrote:

> Helt sikkert 99, jeg ved ikke med 2000 ?
>
> Mvh. Peter
> (RSV Mille, og hvordan får man et telt sat fast på den)

Sømpistol og / eller popnitter....

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 06-08-03 21:52

"KWAK" <Kwak@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Det gjorde de vist i 1999/2000, der købte min kammerat da en.

Lavede de ikke også en i 2002?

Fra : Freddy Lang

Dato : 07-08-03 06:48

diablo de la velocidad wrote:
> "KWAK" <Kwak@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
>
> Lavede de ikke også en i 2002?

Jeg tror altså først den "lysegule" er fra 2001. Det var det år jeg købte
min SV. Og da kunne man også få TL 1000 R i den samme lidt blege gule farve.
1999/2000 var der også gult på programmet, men det var en meget mere "varm"
gul.

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-08-03 06:54

> Hvilke år lavede Suzuki den 'lyse'gule SV?

Hej Thomas

SV'eren er lavet i to gule farver. Det første år den kom frem va den i den
mørkeste af de to gule farver. Senere kom den igen i gul. Men denne gule er
helt lys. Jeg er ikke sikker på årgangene, så derfor har jeg ikke skrevet
noget. Spørg en Suzuki forhandler, de må da vide noget...

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 07-08-03 07:45

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message

> [...]
> mørkeste af de to gule farver. Senere kom den igen i gul. Men denne gule

Omvendt, ikke ?
Steggers' er en 1999 - har den ikke den lyse farve?

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-08-03 07:45

> Omvendt, ikke ?
> Steggers' er en 1999 - har den ikke den lyse farve?

Steggers er den mørke. Torben har den lyse.

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 07-08-03 14:58

Jeg skrev

> Steggers er den mørke. Torben har den lyse.

Du har ret!

Den mørke SV er 1999 (og 2000, hvis den da findes i DK)
2001 er den bleggule.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 07-08-03 15:47

"Flemming Nyboe" <flemREMOVEming.e@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du har ret!
>
> Den mørke SV er 1999 (og 2000, hvis den da findes i DK)

Min er mørke gul og fra 2000, så det gør de :)

Mvh Thomas

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 07-08-03 07:35

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvilke år lavede Suzuki den 'lyse'gule SV?

Den bleggule (Y9F) lavede Suzuki i 1999 og 2000, men jeg tror aldrig jeg har
set en 2000 gul i DK.
Anyone? 2000 kan let kendes, som den eneste SV650 årgang med sorte
(anthrazit) fælge.
I 2001 kom den mørkegule SVS (Y9H)

En nydelig liste over årgange, forskellene mellem dem, og farvekoderne
findes her
http://www.svrider.de/ (klik på SV-Historie)

MC-revyens oplysninger om hvilke farver der blev importeret hvilke år er
iøvrigt helt i skoven.
De har også genbrugt 1999 billedet af S modellen til 2000 udgaven.

--
VH
Flemming Nyboe

Fra : Flemming Nyboe

Dato : 07-08-03 15:05

Nej - det er omvendt. Sådan her:

> Den _mørke_gule (Y9F: Pearl Canyon Yellow) lavede Suzuki i 1999 og 2000,
men jeg tror aldrig jeg har
> set en 2000 gul i DK.
> Anyone? 2000 kan let kendes, som den eneste SV650 årgang med sorte
> (anthrazit) fælge.
> I 2001 kom den _lyse_gule SVS (Y9H: Pearl Lively Yellow)

Og for at gøre forvirringen total, har de introduceret en tredje gul farve
(Y9L) i 2002.

--
VH
Flemming Nyboe

Fra : SVW

Dato : 07-08-03 08:57

Her er en oversigt over SV650 modeller.
http://www.itrocks.com/editorials/sv650colors.html

Den er dog ikke komplet - jeg tror den er amerikansk og de importerede
åbentbart ikke den gule 1999 - for den er nemlig her:
http://www.svrider.com/photos/sv-pics/svs_yellow_lo.jpg

Umiddelbart ser det ud til at den lyse den fra 2002 hvorimod den ser mørkere
ud i 1999 modellen.

v.h.
Steffen
SV650N (Candy Grand Blue)