Fællestur - Århus - imorgen torsdag.
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-08-03 18:11

Det er ren eufori, men mit nye laderelæ fra Schnabel duer bare. Så nu kan
jeg kommer ud og kører igen, og jeg har lidt at indhente

Så anledning af at min BB har fået Schnabel og dermed er trådt ind i de
voksnes rækker, vil BB gerne byde på en fællestur. Der er ikke lige fast
lagt nogen rute endnu, men et forslag kunne være en tur igennem Laven og den
vej, ad de små veje. Men mon ikke vi finder på noget.

Vi mødes på Statoil i Harlev, kl. 18.45 og kører kl. 19.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : schlæger

Dato : 07-08-03 07:08

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Vi mødes på Statoil i Harlev, kl. 18.45 og kører kl. 19.

Hejsa.

Hvis ikke der kommer noget i vejen, møder jeg op sammen med "lille
rødhætte" (rød XJ600

Mvh Schlæger

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-03 07:59

Lyder godt.

Ses

Fra : Jens Arnfast

Dato : 07-08-03 08:36

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Vi mødes på Statoil i Harlev, kl. 18.45 og kører kl. 19.

Jeg regner også med at møde op (inkl. bikerbitch) - så kan man jo møde
et par af dem fra gruppen

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-03 13:49

"så kan man jo møde et par af dem fra gruppen"

Jep. Det er altid sjovt. Og vejret er jo forrygende.

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 07-08-03 14:43

On Wed, 6 Aug 2003 19:11:05 +0200, Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Vi mødes på Statoil i Harlev, kl. 18.45 og kører kl. 19.

9'eren trænger til lidt luft så jeg dukker op.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
ZX-9R

Fra : Jens U

Dato : 07-08-03 16:33

Michael Lyngbøl skrev

> 9'eren trænger til lidt luft så jeg dukker op.
>
> --
> Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
> ZX-9R

Os mig, os mig

Og ingen VMX trip denne gang

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : vmx

Dato : 07-08-03 16:47

"Jens U" <reveredk@e-box.dkX> skrev i en meddelelse
> Michael Lyngbøl skrev

> Os mig, os mig
>
> Og ingen VMX trip denne gang

det kunne det nu nemt blive... men jeg foretrækker
en badetur efter en f****** varm arbejdsdag..
hvis det havde været 1 time senere var jeg med.

--
Robert
http://www.vmaxxers.net - Vmaxxer #977

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 07-08-03 15:19

"Hver torsdag klokken 1900 mødes en flok og kører fra Marselisborg Havn i
Århus. Se mere her"

Man kunne da evt. kombinere det med dem fra Marseliborg :)
Jeg kigger måske forbi.

MVH
Martin - GSX600F
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-03 15:24

God idé. Men denne gang tager jeg til Harlev. Jeg vil ikke risikere at nogen
står derude og kigger, og jeg/vi så er i Århus.

Jeg har også fået tilmeldinger pr. mail.

Men det kan vi gøre næste torsdag. Men lad os finde ud af det, når vi mødes
om lidt

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 07-08-03 16:19

Yea, jeg har lige snakket med en af mine venner, ham og hans XJ600 er nok
frisk.
Men nu ser vi lige ;)

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 07-08-03 17:25

Nåh, jeg når det ikke alligevel, men god tur ;D

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-03 20:18

Tak for en god tur. Den sidste del af turen var helt ny for mig. Det var
helt kanon. Der vil jeg op igen anden gang

Vi fik jo slet ikke sagt farvel, men jeg formodede at folk bare ville hjem
til Århus, så derfor drejede vi af, vi bor jo i Galten.

Håber vi kan gøre det om igen en anden god gang.

Fra : Jens U

Dato : 07-08-03 20:35

Henrik skrev ...
> [...]
> til Århus, så derfor drejede vi af, vi bor jo i Galten.
>
> Håber vi kan gøre det om igen en anden god gang.

Ja, kanon tur.

Nej, desværre

ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere(HOT, very hot)

Fra : Jens Arnfast

Dato : 07-08-03 20:52

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Tak for en god tur. Den sidste del af turen var helt ny for mig. Det var
> helt kanon. Der vil jeg op igen anden gang

Jeps, det var absolut ikke dårligt - og lidt uventet at vi blev 9
knallerter (hvis jeg ellers kan tælle rigtigt )

> Vi fik jo slet ikke sagt farvel, men jeg formodede at folk bare ville hjem
> til Århus, så derfor drejede vi af, vi bor jo i Galten.

Ved ikke helt hvad der skete - havde faktisk regnet med at vi skulle
tilbage til Harlev og sige farvel :)

> Håber vi kan gøre det om igen en anden god gang.

Jeg er ihvertfald klar ;)

--
-jens
RSV1000 '99

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-03 21:25

Ok, næste gang aftaler vi et "farvel-sted"

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 07-08-03 20:59

Takker for en fed tur, det er nok første gang jeg har kørt 150 km for at
købe en isvaffel i Silkeborg.

Specielt vejene omkring Gjern bakker var helt forrygende, men det blev nok
en kende ustruktureret til sidst - vi ville hjem til Hinnerup

Jan og Carsten
VFR750 x 2

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-08-03 21:27

"det er nok første gang jeg har kørt 150 km for at købe en isvaffel i
Silkeborg"

Vi er ikke rigtig kloge Men hyggeligt/sjovt var det.

Fra : schlæger

Dato : 08-08-03 06:36

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Tak for en god tur. Den sidste del af turen var helt ny for mig. Det var
> helt kanon. Der vil jeg op igen anden gang

Selv tak.

Nu var den sidste del af turen jo også vild improvisation (på et tidspunkt
havde jeg ikke helt styr på kompasset), men vi fandt da nogle fine små
veje

Ses en anden gang.

Mvh Schlæger

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-08-03 15:10

"på et tidspunkt havde jeg ikke helt styr på kompasset"

Man kan ikke køre forkert på MC, men blot køre andre veje, end planlagt

Ses