Skovsøen i morgen....
Fra : Jon Larsen

Dato : 06-08-03 17:36

Hvem kommer ????

--
MVH.
Jon Larsen
Procesteknolog, med procesteknik som speciale.
GSX 250 R Supersport
"Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
"Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "

Fra : Brian

Dato : 06-08-03 19:23

"Jon Larsen" <jon_soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
> "Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "

Jeg har snakket med Honda-Pigen, og hun har overtalt mig til at køre derind
igen. (Jeg var nu ikke så svær at overtale*G*)
Regner med at holde på den lille bro over åen som vi plejer :)

Brian og Honda-Pigen.
(Som glæder sig til at blive luftet igen)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-08-03 20:55

> Hvem kommer ????

jeg regner med at komme, er det ikke kl 19 ?

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Jon Larsen

Dato : 06-08-03 21:40

">
> jeg regner med at komme, er det ikke kl 19 ?

> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jo.. og vist nok fællestur kl: 20.00 for de interesserede
Jeg skal lige have skiftet kæde kit i morgen, så er jeg klar..
Det er piloten på den lille gixxer med et stort smil der er mig, og nok med
påhæng..

Prøvede i øvrigt lige kammeratens Bandit 600 idag.. nøøøøøøj den er mums..
men for blød i affjedringen til mig...

Fra : Loonie

Dato : 06-08-03 22:15

Her kan I se mere omkring bla. Skovsø arrangementerne:
http://www.suzukiownersclub.dk/kalender.htm
Hilsen

Fra : S.G

Dato : 07-08-03 11:48

> Hvem kommer ????
De hardcore har jo været der siden klokken 4 i morges
men det var nu mere for at få et par fisk med hjem.
Kan være vi ses dernede.. Hold øje med den røde RF´er

Fra : Brian

Dato : 07-08-03 18:26

Hvem kommer ????

Vi kom ikke alligvel: Honda-pigen og jeg.
Vi måtte lige tage os lidt af familien, så det må blive næste uge.
Desværre... :(

Brian og Honda-Pigen.
(Som ellers havde glædet sig meget)

Fra : Armand

Dato : 08-08-03 14:45

Brian <Brian@haarh.net> skrev i en

> Hvem kommer ????
>

> Vi kom ikke alligvel: Honda-pigen og jeg.

Der blev ellers kigget langt efter jer!

> Vi måtte lige tage os lidt af familien, så det må blive næste uge.

I næste uge bliver et så!

> Desværre... :(

OK, da!

--
Armand.

Fra : Jon Larsen

Dato : 08-08-03 16:47

">
> Der blev ellers kigget langt efter jer!
xxxxxxxxxxx
Nemmerlig, nåede endda at få en kæmpelæske...
xxxxxxxxxxxxxxx

> I næste uge bliver et så!

> OK, da!
>
> --
> Armand.
xxxxxxxxxxxxxxx

Så fik vi ( Kranen og mig ) endelig set Armands nye "dyr" i stalden... sød
maskine.. vil du bytte ??? "ROFL"
Vi ses nok derude i næste uge, hvor turen går til Odense Brandstation, eller
hvis man har lyst til en anden tur, er jeg frisk på det..

--
Se mindesiden på : http://www.mobilixnet.dk/~mob21913/minde.html