Dumme nøgler
Fra : //Overby

Dato : 06-08-03 16:59

Den tidl. ejer af min mc havde et stor nøglebundet, hvorfor mit styr er
blevet ridset (se evt. dk.binaer.motor). Kan det lavet? I givet fald
hvordan?

--
Med venlig hilsen/Best regards

Daniel Overby Hansen
Web: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=366

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 06-08-03 17:03

"//Overby" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse
> Den tidl. ejer af min mc havde et stor nøglebundet, hvorfor mit styr er
> blevet ridset (se evt. dk.binaer.motor). Kan det lavet? I givet fald
> [...]
Jeg har set man kna få nogle "carbon" beskyttere til at sætte på
gaffelbroen, således der ikke kommer de grimme ridser. En sådan kan jo ogsåp
dække over oamle ridser.

Tobias

Fra : Esben Laursen

Dato : 06-08-03 17:24

> [...]
> Jeg har set man kna få nogle "carbon" beskyttere til at sætte på
> gaffelbroen, således der ikke kommer de grimme ridser. En sådan kan jo

Hvor kan man købe sådanne beskyttere, jeg har nemlig præcis det samme
problem med Banditten.

Esben Laursen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=339
http://www.esbens.dk/mc/

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 06-08-03 17:26

"Esben Laursen" <esben@gemmested.dk> skrev i en meddelelse
KLIP noget om ridse på gaffelbroen. Og beskyttere.

> Hvor kan man købe sådanne beskyttere, jeg har nemlig præcis det samme
> problem med Banditten.
>
> Esben Laursen
> http://www.esbens.dk/mc/

Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvor man kan købe dem. MEN jeg har set at
man hos den lokale MC shop kan købe nogle "carbon" ark. Med sådan et og en
saks/kvin kan man jo selv fabrikere et og derefter lime det på.

Tobias

Fra : Armand

Dato : 06-08-03 19:17

> "Esben Laursen" <esben@gemmested.dk> skrev i en meddelelse
> KLIP noget om ridse på gaffelbroen. Og beskyttere.

> Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvor man kan købe dem.

Polo!!
www.polo-motorrad.de
Måske produkt nummer: 60390203150 :-/

--
Armand.

Fra : J.A.BOSS

Dato : 06-08-03 18:31

www.sbfiberdesign.dk

De har mange lækre ting. Bla carbon styrbriller.

VH
Jimmi Boss
Husqvarna 610 SM

Fra : Armand

Dato : 06-08-03 19:19

file://Overby <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en
> Den tidl. ejer af min mc havde et stor nøglebundet, hvorfor mit styr er
> blevet ridset (se evt. dk.binaer.motor). Kan det lavet? I givet fald
> hvordan?

Husk lige definitionerne her i det billedløse forum!!

Det ér jo ret beset ikke styret der er ridset, vel?
Det er: Øverste forgaffelbro!

--
Armand.

Fra : //Overby

Dato : 06-08-03 20:10

Da jeg ikke er videre MC-kyndig havde jeg jo netop valgt at henvise til
dk.binaer.motor, så du se det med egne øjne

For mig er det bare styret

--

Web: http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=383

Fra : //Overby

Dato : 06-08-03 20:11

Jesus, jeg staver dårligt. Det er jo skrammende!

Fra : stefan

Dato : 06-08-03 21:43

Sidst jeg købte ny/brugt mc havde forrige ejer også haft en nøglebundt
hængene og ødelagt det ret godt, så jeg købte et ark carbon og skar det ud
efter styret, eller gaffelbro, eller hvad i nu blev enige om, og med ret
godt resultat faktisk, det tog bare en time ca.

Der ligger et billede af resultat inde på
http://dfm.nathue.dk/stefan/RF'eren
Så kan du jo selv dømme.

Stefan
RF600R

Fra : Hekto

Dato : 07-08-03 10:10

In article <bgrjrs$ktl$1@news.cybercity.dk>, mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk says...

> Det er jo skrammende!

Jamen det er jo også ridser vi taler om??? ... eller føler du dig
skræmt? ,0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Hekto

Dato : 06-08-03 22:31

In article <bgr8k5$6ev$1@news.cybercity.dk>, //Overby says...
> Den tidl. ejer af min mc havde et stor nøglebundet, hvorfor mit styr er
> blevet ridset (se evt. dk.binaer.motor). Kan det lavet? I givet fald
> hvordan?

Afmonter broen og få den evt. glasblæst og malet.
Du kan også slibe den med vandslibepapir og male den selv.

Varm den op til ca. 60 grader og sprøjt den med nogle tynde lag
Hammerite sølv (glat). Følg brugsanvisningen!!!
Derefter tilbage i ovnen ved 100 grader 1 time eller 2, og resultatet
er smukt og holdbart.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : M. Høy

Dato : 06-08-03 23:40

Hej

Hvis du vil af med dine ridser, gøres det lettest ved at bruge meget meget
fin smerrellærred, noget der hedder Micromesh, det bruger vi på arbejdet til
at fjerne ridser med i bolte/ plastic osv. mener det er korn 1200 eller
2400, er ikke helt sikker, så du må ikke hænge mig op på det, men det
virker, så drop det med at male det om, det er vel aluminium den øverste
forbro er lavet af ikke, altså bart metal???

Mvh.

M. Hoey

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234