Power Meet 2003
Fra : Cwinn

Dato : 05-08-03 12:54

Er der nogen der skal til PowerMeet? eller ved hvad det koster at komme på
rullefelt?

Mvh
Christian
VF 500 F2

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 05-08-03 15:00

> Er der nogen der skal til PowerMeet? eller ved hvad det koster at komme på
> rullefelt?

se her http://www.powermeet.dk/pw_tilmelding.htm

Mvh Jesper

Fra : Ninja Rider

Dato : 05-08-03 15:54

Hejsa

> Er der nogen der skal til PowerMeet? eller ved hvad det koster at komme på
> rullefelt?

Jeg regner med at tage der ind, men jeg har ikke fået tilmeldt mig som
deltager...

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-08-03 15:58

Ninja Rider wrote:
> Hejsa

> Jeg regner med at tage der ind, men jeg har ikke fået tilmeldt mig som
> deltager...
>
> Mvh Emil

Er du ikke allerde med fra rydbergs åbent hus?? Eller var det bare en warm
up?

MVH Mads Stetter

Fra : Ninja Rider

Dato : 05-08-03 16:04

Hejsa

Mads Stetter wrote:

> Er du ikke allerde med fra rydbergs åbent hus?? Eller var det bare en warm
> up?

Jeg ved da ikke om man er med automatisk derfor?

Det ved jeg ikke lige... Jeg har kun lige 0,05hk mere(106,26) end sidste
års'vinder (106,2), men jeg håber deleme at jeg får den potte inden, så
tilmelder jeg mig.... Så vinder jeg!

Mvh Emil
Der kunne have vundet std......

Fra : Morten dahl

Dato : 05-08-03 18:09

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ved jeg ikke lige... Jeg har kun lige 0,05hk mere(106,26) end sidste
> års'vinder (106,2), men jeg håber deleme at jeg får den potte inden, så

Nå så det gør du? Grewy´s CBR600 ligger mellem 107 og 109 på hjulet alt
efter felt. Og min egen GSXR600 ligger mellem 114 og 118 på rullen.

Men lad os nu se

-
Morten Dahl

Fra : Ninja Rider

Dato : 05-08-03 20:49

Hejsa

> Nå så det gør du?

Nej, det var hvis jeg havde deltaget sidste år, med den kværn jeg har
nu!
http://www.powermeet.dk/powermeet/2002/pw2002-600.GIF

> Grewy´s CBR600 ligger mellem 107 og 109 på hjulet alt
> efter felt. Og min egen GSXR600 ligger mellem 114 og 118 på rullen.

Hmm... Det er godtnok nogle høje tal! Har du set kurverne fra sidste år?
Hvilket mærke/model rullefelt er det den er testet på?
Min er testet på en Dynojet, mangen til den der bliver brugt ved PM!

Hvad har du gjort ved din GSX-R siden den har så mange HK?
http://www.rydbergsmc.dk/rullefelt/suzuki/sgsxr600.gif
http://www.rydbergsmc.dk/rullefelt/Yamaha/Yr6_ny.gif
http://www.rydbergsmc.dk/rullefelt/Kawasaki/ZX6_malt98.gif

Efter sådan en lille omgang, synes jeg nok at dine tal er Noget Høje.

Mvh Emil

Fra : Bo, gsx-R

Dato : 05-08-03 22:31

> på rullen.

nu ved jeg ikk hvilken årgang, men en std, 97 har ca. 93hk. og den nyeste
har 100hk. så hvad har du gjort.
eller blot et anderledes målefelt?
115-118 er hvad en std. gsxr750 '97 har .

> Hvad har du gjort ved din GSX-R siden den har så mange HK?

> Mvh Emil
> http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

og mon ikke du havde haft svært ved at vinde klassen
sidste år... i klassen 600-750? med mindre du slår R7'eren.

bo-gsxR

Fra : Ninja Rider

Dato : 06-08-03 23:32

Hejsa Bo

> og mon ikke du havde haft svært ved at vinde klassen
> sidste år... i klassen 600-750? med mindre du slår R7'eren.

R7? Der der da ingen R7 med på top 3'en. Nu kunne jeg af div. gode
grunde ik have min mc med sidste år, da den ikke var produceret i nu!
Men Jeg siger bare at min mc, har flere HK på baghjulet end sidsteår's
vinder!

1: Jesper Mikkelsen - ZX-6 (655ccm) 99' 106,2HK
2: Frank Larsen - ZX-6 (Portet) ??' 102,9HK
3: Morten........ R6 2002!...... 99,6HK

Mvh Emil

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-08-03 07:02

> Men Jeg siger bare at min mc, har flere HK på baghjulet end sidsteår's
> vinder!

Hej Emil

Det er godt nok flot din Ninja kan lægge så mange heste på baghjulet. Bliv
nu ikke skuffet, hvis den "kun" lægger 103Hk på hjulet på den store dag.

Min CBR er blevet rullet til 92,24Hk på hjulet et sted, og 83,4Hk et andet.
Begge målinger er lavet på en MJP dyno. En fra klubben fik målt en VTR 1000
med komplet Yoshimura og jetkit til 116Hk. Helten tog sejersklar til
Brumbasserne, hvor den smed (stadig respektable) 103Hk. Der er stor forskel.
Tallet i sig selv er det mest ubrugelige i en rulning. Det er kurvens
udformning der viser noget, og den varierer meget mindre fra rulning til
rulning.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Ninja Rider

Dato : 07-08-03 15:56

Hejsa

> Det er godt nok flot din Ninja kan lægge så mange heste på baghjulet. Bliv
> nu ikke skuffet, hvis den "kun" lægger 103Hk på hjulet på den store dag.

Nej, men det er jo lidt træls hvis den gør, når det er det samme felt.
Men der er jo noget med nogle indstillinger om vind og vejr, der kan
gøre store udslag!

> [...]
> Tallet i sig selv er det mest ubrugelige i en rulning. Det er kurvens
> udformning der viser noget, og den varierer meget mindre fra rulning til

Totalt rigtigt, men du ved jo godt at man skal måle i mod andre, og
prale lidt!

Mvh Emil

Fra : Bo

Dato : 18-08-03 22:56

> [...]
> vinder!
>
> 1: Jesper Mikkelsen - ZX-6 (655ccm) 99' 106,2HK
> 2: Frank Larsen - ZX-6 (Portet) ??' 102,9HK

jeg vil nu mene at klassen så sådan her ud, sidste år...

1 Yamaha R7 Kennie Deigaard Brande 134,5 HK 13
2 Suzuki GSXR750 Jan Madsen Esbjerg 126,4 HK 12
3 Suzuki GSXR750 Jesper Gudesen Mørke 117,5 HK

med mindre du har købt zx6rr'eren.?

bo-gsxR