Ikke MC-relaterede gallerier?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-08-03 11:43

Hej gutter og gutinder,

Nu vil jeg lige høre jer en gang, da www.dkfritidmotorcykel.dk mest af alt
er jeres site. Der er nogle stykker efterhånden, der har oprettet
ikke-mc-relaterede gallerier og billeder på sitet - og spørgsmålet er om I
synes jeg skal slette disse billeder uden at kny eller om I synes det er ok
at der er lidt ikke-mc billeder imellem.

Giv mig jeres feedback - det er jeres site!

Der er i øvrigt nu 2182 billeder på sitet ... sådan! Og en søgefunktion på
vej så man kan søge i billederne (samt muligvis en mindre form for
indexering).

--
Tony
Chokomint 1000

Fra : Shsj

Dato : 05-08-03 12:02

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
ok
> at der er lidt ikke-mc billeder imellem.
>
> Giv mig jeres feedback - det er jeres site!

Heysan.
Det er egentligt meget underholdende at bladre gennem hus-projekt-billeder
(-og gode billeder), men efter min mening har det (absolut) intet med mc'er
at gøre, hvis det havde været garage-projekt-billeder synes jeg det ville
være ok, men hvis der ingen mc relation er overhovedet så mener jeg ikke det
er relevant at ha' den slags gallerier på sitet.

VH.
Shsj

Fra : Moller

Dato : 05-08-03 12:30

> Giv mig jeres feedback - det er jeres site!

Da flere billeder = med mere pladsforbrug, og i de fleste tilfælde også
kan medføre støre båndbrede forbrug = sløvere dfm site for os alle, vil jeg
mene at du med god grund kan slette dem stille og roligt, jeg vil så dog
mene at du i første omgang lige skal sende en warning mail til dem det går
ud over, det ku jo være de ikke har backup af billedet, og gerne ville havde
det inden det blev slettet.

> Der er i øvrigt nu 2182 billeder på sitet ... sådan! Og en søgefunktion på
> vej så man kan søge i billederne (samt muligvis en mindre form for
> indexering).

Jeg ved godt det er lidt for sent nu, men kunne være fedt hvis man kunne
indtaste data til billederne, bare mærke + model ville være en kanon ting,
da dette næsten ville gøre galleriet til et MC-revy opslag uden tekst :) så
folk kan se hvordan deres ønske/snart indkøbte MC'er kan se ud :)

VH
Lars Molnit
Som er lidt trist over ikke at ha taget billeder af banditten endnu til
at smide op :(

Fra : TheHobbit

Dato : 05-08-03 12:51

Sommetider er det jo også interessant at se lidt om kulturen og folkene bag
MC'en - meeen nogle gallerier kan vel godt betegnes som "Way-OT" så det er
nok en vurdering i de fleste tilfælde. Jeg tror jeg vil tilslutte mig ideen
om en warning-mail (og en 5 dages countdown to termination) til brugere der
har store Waaay-OT gallerier.

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297

- We who are about to die salute you -

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 05-08-03 14:55

> [...]
> spørgsmålet er om I synes jeg skal slette disse billeder uden at kny
> eller om I synes det er ok at der er lidt ikke-mc billeder imellem.

[snip]

Jeg synes der kun skal være mc-relaterede ting, lissom her på NGén.

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Benz...

Dato : 05-08-03 15:13

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
>
> Der er i øvrigt nu 2182 billeder på sitet ... sådan! Og en
> søgefunktion på vej så man kan søge i billederne (samt muligvis en

Alt uden relevans til mc syntes jeg ikke skal ligge og fylde på serveren.
UD med dem! ;)

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-08-03 15:27

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
>
> Der er i øvrigt nu 2182 billeder på sitet ... sådan! Og en
> søgefunktion på vej så man kan søge i billederne (samt muligvis en

I see your point... Syntes faktisk også kun der skal være MC-relaterede
billeder på serveren, da det nok alt for hurtigt vil tage overhånd!

Over and out...

Mads Stetter
RF400R

Fra : Armand

Dato : 06-08-03 18:22

Tony Lorentzen <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
> [...]
ok
> at der er lidt ikke-mc billeder imellem.
> Giv mig jeres feedback - det er jeres site!

Hva' mæ' at lave et korttidsgalleri som suplement til .binær, og hvori der
er plads til alt imellem himmel og jord!?

--
Armand.
(der ellers hylder "skæg for sig og snot for sig" -princippet)

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-08-03 21:57

Hejsa

Armand wrote:
> Hva' mæ' at lave et korttidsgalleri som suplement til .binær, og hvori der
> er plads til alt imellem himmel og jord!?

Det var faktisk en god ide...

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 10-08-03 21:59

Armand wrote:

> Hva' mæ' at lave et korttidsgalleri som suplement til .binær, og
> hvori der er plads til alt imellem himmel og jord!?

Tjaeh. Men hvorfor så ikke bare bruge dk.binaer som er der til formålet?

--
Tony
Kilofazer