Læder contra kunstlæder - sæde
Fra : JBM

Dato : 04-08-03 21:21

Jeg skal skifte sæde på min chopper.
Fordele ved vinylsæder er fx at de er mere modstandsdygtige over for regn og
blæst.
Og lavere pris.

Men ægte læder er nu engang et klassisk og lækkert materiale,
så jeg overvejer kraftigt at betale mere for at få sædet i læder....
Hvad er jeres erfaringer med lædersæder?

Fra : Carlsen

Dato : 04-08-03 23:26

Jeg har kørt med et hvidt læder sæde i snart 3,5 år og det fejler intet,
også selvom det ikke er blevet behandlet med noget som helst.
Jeg har bare vasket det sammen med cyklen og det er stadig væk fint.
Så jeg syntes at du skal vælge rigtigt læder.

Pierre
Ombygget XVS 650 Drag Star

Fra : Margry

Dato : 05-08-03 05:18

Jeg har kørt med sort lædersæde lavet samme sted som Pierres også i 3,5 år
og er fuldt ud tilfreds.
Mvh
Malou

(Hej Pierre og prinsessen

Fra : Carlsen

Dato : 05-08-03 09:44

"Margry" <margry@xxxparadis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har kørt med sort lædersæde lavet samme sted som Pierres også i 3,5 år
> [...]

Hejsa selv Malou, hils Freddy mange gange : -)