JUBII... Nye stumper.
Fra : Freddy Lang

Dato : 04-08-03 18:48

Så kom de endelig... mine SV-R dele fra canadiske 2WheelJunkie.

Billeder af "the goodies" kan ses her:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=272

Nu mangler jeg "bare" at finde ud af, hvilke farver min "nye" SV skal males
i.... men jeg skal nok holde jer opdaterede.

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Morten dahl

Dato : 04-08-03 19:02

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så kom de endelig... mine SV-R dele fra canadiske 2WheelJunkie.
>
> Billeder af "the goodies" kan ses her:
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=272

Tæ løkke... det ser ski godt ud. Og lige efter min bog (snakken om
eftermonterede bundkåber)

> Nu mangler jeg "bare" at finde ud af, hvilke farver min "nye" SV skal
males
> i.... men jeg skal nok holde jer opdaterede.

Den skal da have pels !!! eller fik du rigeligt med pels i søndags?

-
Morten Dahl

Fra : Freddy Lang

Dato : 04-08-03 20:17

Morten dahl wrote:
> "Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tæ løkke... det ser ski godt ud. Og lige efter min bog (snakken om
> eftermonterede bundkåber)

Jep. Jeg synes også, det ser mere "færdigt" ud end de såkaldte "original"
bundkåber fra TMP...

> Den skal da have pels !!! eller fik du rigeligt med pels i søndags?

Den skal afgjort IKKE ha' pels... (hør, hvad lavede vi egentlig i søndags?)

Fra : Janner

Dato : 04-08-03 19:19

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote in message
> Så kom de endelig... mine SV-R dele fra canadiske 2WheelJunkie.

Hvordan med told og moms og levering ?

Hygge

Onkel

Jan

Fra : Freddy Lang

Dato : 04-08-03 20:22

Janner wrote:
> "Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote in message
>
> Hvordan med told og moms og levering ?

Det var simpelthen "a walk in the park".... DHL leverede pakken direkte til
min dør i dag, og de havde ordnet fortoldningen og det hele. Selve fragten
var allerede betalt, det gjorde jeg, da jeg sendte pengene for kittet til
Canada.
Hele processen har faktisk været pærelet, langt nemmere end jeg egentlig
havde forestillet mig inden jeg gik i gang med projektet. Blot er jeg lidt
ærgerlig over at der ikke var andre, som ville have haft stumper med
derovrefra. Som det er, kom jeg egenhændigt til at betale hele fragten, som
beløb sig til lige i omegnen af 2000,- kroner. Men skidt nu med det, nu har
jeg stumperne.

Fra : RacerNiels

Dato : 04-08-03 19:54

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote in message
> Så kom de endelig... mine SV-R dele fra canadiske 2WheelJunkie.
>
> Billeder af "the goodies" kan ses her:
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=272

Hej Freddy,

Det ser lækkert ud! Hvad måtte du bløde i porto? Jeg overvejede også den
kåbe inden jeg købte Duc'en i stedet for. Grunden til at jeg ikke købte den
var, at de ville have 200$ i porto og kittet kostede 300$... Det synes jeg
ikke hænger sammen, så det blev til en spaghetti-like i stedet

Hvis den skal peppes lidt med klistermærker, kan du finde lidt ideér her:
www.tapeworks.com

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 04-08-03 20:34

RacerNiels wrote:
> [...]
> købte den var, at de ville have 200$ i porto og kittet kostede
> 300$... Det synes jeg ikke hænger sammen, så det blev til en

Hele kittet koster jo 750 US$ (fuldkåbe, ego-bagende samt forskærm), og
derudover har jeg så også købt underseat tray og hugger, til yderligere 240
US$, så alt i alt har delene kostet 990 US$. Fragten var 287 US$ som med
daværende kurs var lige omkring 2000,- DKK. Det er godt nok en del penge,
men det er jo altså også en stor kasse...

> Hvis den skal peppes lidt med klistermærker, kan du finde lidt ideér
> her: www.tapeworks.com

Jeg har en eller anden idé om at jeg måske vil bruge min airbrush pistol en
lille smule, men hvis jeg falder over noget klister-halløj som appellerer
til min æstetiske sans, kan det godt være, jeg vælger at gå den vej i
stedet. Takker i hvert fald for linket.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 05-08-03 14:11

I tråden: 3f2e9c42$0$32440$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Skrev Freddy Lang :
> [...]
>
> Nu mangler jeg "bare" at finde ud af, hvilke farver min "nye" SV
> skal males i.... men jeg skal nok holde jer opdaterede.

Uha uha, med disse muligheder, er SV'eren ligepludselig rigtigt på
banen igen som et potentielt bud på min fårårs investering wauuuhhh
det ser godt ud !

--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .